One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Congratz Liam ♥
Ida börjar i världens bästa klass i gymnasiet: 1D 7 aug, 2012 21:09 |
|
Borttagen
|
OMG
LIAM HAR TVÅ NJURAR!!! MÅSTE MESSA TUVA!!! btw: GRATTIS LIAM♥ 7 aug, 2012 21:34 |
|
Maharajah
Elev |
ALLTSÅ LÄSTE DET TIDIGARE, SÅ GLAD FÖR LIAM
omg grät på bussen 7 aug, 2012 21:35 |
|
Bombarda
Elev |
Ska bli kul o se vad han gör när han blir fullxD. haaha nä skoja^^
Kärlek till alla! 7 aug, 2012 21:58 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Jag såg det och jag ba'; OMG! A MIRACLE! Seriöst; det måste vara unikt! ;D 7 aug, 2012 22:17 |
|
Quidditch
Elev |
7 aug, 2012 23:13 |
|
Bombarda
Elev |
https://www.facebook.com/onedirectionmusic?sk=app_116272508446233
Och detta klippet tyckte jag var lite smått skojigt Kärlek till alla! 8 aug, 2012 11:10 |
|
_SanD_
Elev |
8 aug, 2012 16:23 |
|
J00KERN
Elev |
8 aug, 2012 17:41 |
|
Borttagen
|
8 aug, 2012 17:47 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen