One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Quidditch
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Quidditch: Skrivet av Borttagen: GUYS I NEED HELP Jag tror jag ska skriva en Niam-fanfic, men på svenska eller engelska? ENGELSKA! tycker det är sjukt mer intressant att läsa på engelska.. Haha jo, jag tycker också det, så jag satsar på det >:' Länka den sen! ![]()
7 aug, 2012 01:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Quidditch: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Quidditch: Skrivet av Borttagen: GUYS I NEED HELP Jag tror jag ska skriva en Niam-fanfic, men på svenska eller engelska? ENGELSKA! tycker det är sjukt mer intressant att läsa på engelska.. Haha jo, jag tycker också det, så jag satsar på det >:' Länka den sen! http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=22602&page=1#p1318114 :' 7 aug, 2012 01:56 |
|
Solkatten
Elev |
Någon som har tips på några bra 1D-fanfics?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 aug, 2012 02:13 |
|
superman
Elev |
Solkatten, jag vet inte riktigt vad du är ute efter och om du läser het eller slash heller, men jag har nyligen blivit helt besatt av den här: http://onedirectionfanfiction.com/viewstory.php?sid=8599&ageconsent=ok&warning=4
Rekommenderas aboslut 7 aug, 2012 03:00 |
|
Solkatten
Elev |
Man måste vara medlem...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 aug, 2012 04:31 |
|
Pixie
Elev |
7 aug, 2012 20:26 |
|
scarhead
Lärare |
7 aug, 2012 20:30 |
|
Conflate
Elev |
7 aug, 2012 20:34 |
|
Borttagen
|
JAG VET OMG
I WAS ALL LIKE YEEEEEEEES GRATTIS DUUUUDE 7 aug, 2012 20:51 |
|
Bombarda
Elev |
Heligt! Grattis till liam
Kärlek till alla! 7 aug, 2012 20:59 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen