@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Shaunee
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Shaunee: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Shaunee: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Shaunee: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Shaunee: Jag ska nog ta en isglass... EDIT: Detta är den äckligaste glass jag ätit. Någonsin. Blääää! Fortsätter äta den ändå... weird Är det cola? För det är inte gott på isglass enligt mig öh, neej... Den är typ rödlila och organisk, smakar banan med fruktkött av bär (edit: smaken är beeries) den är sur. På ett väldigt dåligt sätt... Det låter inte så gott :s Haha, jag vet! Har ätit upp den nu omg, du åt den? 0: Eh, ja... (har ingen aning om varför, jag bara fortsatte... weird) EDIT: Hm, tänk om den var dålig? Tror inte att den var dålig, när köpte du den? Vet inte, det var mamma... Men hon sa: Här ni måste äta upp dom här, innan de blir för gamla eller typ, i alla fall eh... 25 jul, 2012 20:58 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag har lite tråkigt :c saknar mina kompisar!!
without something there is no nothing 25 jul, 2012 21:05 |
|
Borttagen
|
Miyuki -> 71
25 jul, 2012 21:08 |
|
Borttagen
|
Hej
25 jul, 2012 21:09 |
|
Solkatten
Elev |
Jag vill inte vara sjuk
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 jul, 2012 21:10 |
|
Borttagen
|
Jag är master av konsten av att göra snygga och goda smoothies!
25 jul, 2012 21:12 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hej Hej hej Jaha. 25 jul, 2012 21:12 |
|
melindaa
Elev |
25 jul, 2012 21:12 |
|
Regulus
Elev |
25 jul, 2012 21:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Miyuki -> 71 Huh? 25 jul, 2012 21:12 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen