@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: MIN RISIFRUTTI HAR TAGIT SLUUUUT. Jag gillar inte risifrutti, det är ju äckligt! Nej det är jättegott ÄCKLIGT. Gott. Dah. owo 25 jul, 2012 20:34 |
|
Shaunee
Elev |
Jag ska nog ta en isglass...
EDIT: Detta är den äckligaste glass jag ätit. Någonsin. Blääää! Fortsätter äta den ändå... weird 25 jul, 2012 20:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Shaunee: Jag ska nog ta en isglass... EDIT: Detta är den äckligaste glass jag ätit. Någonsin. Blääää! Fortsätter äta den ändå... weird Är det cola? För det är inte gott på isglass enligt mig 25 jul, 2012 20:36 |
|
Shaunee
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Shaunee: Jag ska nog ta en isglass... EDIT: Detta är den äckligaste glass jag ätit. Någonsin. Blääää! Fortsätter äta den ändå... weird Är det cola? För det är inte gott på isglass enligt mig öh, neej... Den är typ rödlila och organisk, smakar banan med fruktkött av bär (edit: smaken är beeries) den är sur. På ett väldigt dåligt sätt... Och besk... Blääää! (har nästan ätit upp den nu) 25 jul, 2012 20:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Shaunee: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Shaunee: Jag ska nog ta en isglass... EDIT: Detta är den äckligaste glass jag ätit. Någonsin. Blääää! Fortsätter äta den ändå... weird Är det cola? För det är inte gott på isglass enligt mig öh, neej... Den är typ rödlila och organisk, smakar banan med fruktkött av bär (edit: smaken är beeries) den är sur. På ett väldigt dåligt sätt... Det låter inte så gott :s 25 jul, 2012 20:39 |
|
Shaunee
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Shaunee: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Shaunee: Jag ska nog ta en isglass... EDIT: Detta är den äckligaste glass jag ätit. Någonsin. Blääää! Fortsätter äta den ändå... weird Är det cola? För det är inte gott på isglass enligt mig öh, neej... Den är typ rödlila och organisk, smakar banan med fruktkött av bär (edit: smaken är beeries) den är sur. På ett väldigt dåligt sätt... Det låter inte så gott :s Haha, jag vet! Har ätit upp den nu 25 jul, 2012 20:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Shaunee: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Shaunee: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Shaunee: Jag ska nog ta en isglass... EDIT: Detta är den äckligaste glass jag ätit. Någonsin. Blääää! Fortsätter äta den ändå... weird Är det cola? För det är inte gott på isglass enligt mig öh, neej... Den är typ rödlila och organisk, smakar banan med fruktkött av bär (edit: smaken är beeries) den är sur. På ett väldigt dåligt sätt... Det låter inte så gott :s Haha, jag vet! Har ätit upp den nu omg, du åt den? 0: 25 jul, 2012 20:48 |
|
Shaunee
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Shaunee: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Shaunee: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Shaunee: Jag ska nog ta en isglass... EDIT: Detta är den äckligaste glass jag ätit. Någonsin. Blääää! Fortsätter äta den ändå... weird Är det cola? För det är inte gott på isglass enligt mig öh, neej... Den är typ rödlila och organisk, smakar banan med fruktkött av bär (edit: smaken är beeries) den är sur. På ett väldigt dåligt sätt... Det låter inte så gott :s Haha, jag vet! Har ätit upp den nu omg, du åt den? 0: Eh, ja... (har ingen aning om varför, jag bara fortsatte... weird) EDIT: Hm, tänk om den var dålig? 25 jul, 2012 20:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Shaunee: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Shaunee: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Shaunee: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Shaunee: Jag ska nog ta en isglass... EDIT: Detta är den äckligaste glass jag ätit. Någonsin. Blääää! Fortsätter äta den ändå... weird Är det cola? För det är inte gott på isglass enligt mig öh, neej... Den är typ rödlila och organisk, smakar banan med fruktkött av bär (edit: smaken är beeries) den är sur. På ett väldigt dåligt sätt... Det låter inte så gott :s Haha, jag vet! Har ätit upp den nu omg, du åt den? 0: Eh, ja... (har ingen aning om varför, jag bara fortsatte... weird) EDIT: Hm, tänk om den var dålig? Tror inte att den var dålig, när köpte du den? 25 jul, 2012 20:52 |
|
Hp Luna
Elev |
CHECKA min berättelse PLEEEEEASE!!!!!
Länk:http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=21941&page=1#p1267626 ILY if U do!♥ Min tumblr
25 jul, 2012 20:54 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen