Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 6205 6206 6207 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
MIN RISIFRUTTI HAR TAGIT SLUUUUT.

Jag gillar inte risifrutti, det är ju äckligt!

Nej det är jättegott

ÄCKLIGT.

Gott. Dah. owo

25 jul, 2012 20:34

Shaunee
Elev

Avatar


Jag ska nog ta en isglass...

EDIT: Detta är den äckligaste glass jag ätit. Någonsin. Blääää!

Fortsätter äta den ändå... weird

25 jul, 2012 20:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av Shaunee:
Jag ska nog ta en isglass...

EDIT: Detta är den äckligaste glass jag ätit. Någonsin. Blääää!

Fortsätter äta den ändå... weird

Är det cola? För det är inte gott på isglass enligt mig

25 jul, 2012 20:36

Shaunee
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Shaunee:
Jag ska nog ta en isglass...

EDIT: Detta är den äckligaste glass jag ätit. Någonsin. Blääää!

Fortsätter äta den ändå... weird

Är det cola? För det är inte gott på isglass enligt mig

öh, neej... Den är typ rödlila och organisk, smakar banan med fruktkött av bär (edit: smaken är beeries) den är sur. På ett väldigt dåligt sätt...
Och besk...
Blääää!
(har nästan ätit upp den nu)

25 jul, 2012 20:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av Shaunee:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Shaunee:
Jag ska nog ta en isglass...

EDIT: Detta är den äckligaste glass jag ätit. Någonsin. Blääää!

Fortsätter äta den ändå... weird

Är det cola? För det är inte gott på isglass enligt mig

öh, neej... Den är typ rödlila och organisk, smakar banan med fruktkött av bär (edit: smaken är beeries) den är sur. På ett väldigt dåligt sätt...

Det låter inte så gott :s

25 jul, 2012 20:39

Shaunee
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Shaunee:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Shaunee:
Jag ska nog ta en isglass...

EDIT: Detta är den äckligaste glass jag ätit. Någonsin. Blääää!

Fortsätter äta den ändå... weird

Är det cola? För det är inte gott på isglass enligt mig

öh, neej... Den är typ rödlila och organisk, smakar banan med fruktkött av bär (edit: smaken är beeries) den är sur. På ett väldigt dåligt sätt...

Det låter inte så gott :s

Haha, jag vet!
Har ätit upp den nu

25 jul, 2012 20:44

Borttagen

Avatar


Skrivet av Shaunee:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Shaunee:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Shaunee:
Jag ska nog ta en isglass...

EDIT: Detta är den äckligaste glass jag ätit. Någonsin. Blääää!

Fortsätter äta den ändå... weird

Är det cola? För det är inte gott på isglass enligt mig

öh, neej... Den är typ rödlila och organisk, smakar banan med fruktkött av bär (edit: smaken är beeries) den är sur. På ett väldigt dåligt sätt...

Det låter inte så gott :s

Haha, jag vet!
Har ätit upp den nu

omg, du åt den? 0:

25 jul, 2012 20:48

Shaunee
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Shaunee:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Shaunee:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Shaunee:
Jag ska nog ta en isglass...

EDIT: Detta är den äckligaste glass jag ätit. Någonsin. Blääää!

Fortsätter äta den ändå... weird

Är det cola? För det är inte gott på isglass enligt mig

öh, neej... Den är typ rödlila och organisk, smakar banan med fruktkött av bär (edit: smaken är beeries) den är sur. På ett väldigt dåligt sätt...

Det låter inte så gott :s

Haha, jag vet!
Har ätit upp den nu

omg, du åt den? 0:

Eh, ja...
(har ingen aning om varför, jag bara fortsatte... weird)

EDIT: Hm, tänk om den var dålig?

25 jul, 2012 20:51

Borttagen

Avatar


Skrivet av Shaunee:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Shaunee:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Shaunee:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Shaunee:
Jag ska nog ta en isglass...

EDIT: Detta är den äckligaste glass jag ätit. Någonsin. Blääää!

Fortsätter äta den ändå... weird

Är det cola? För det är inte gott på isglass enligt mig

öh, neej... Den är typ rödlila och organisk, smakar banan med fruktkött av bär (edit: smaken är beeries) den är sur. På ett väldigt dåligt sätt...

Det låter inte så gott :s

Haha, jag vet!
Har ätit upp den nu

omg, du åt den? 0:

Eh, ja...
(har ingen aning om varför, jag bara fortsatte... weird)

EDIT: Hm, tänk om den var dålig?

Tror inte att den var dålig, när köpte du den?

25 jul, 2012 20:52

Hp Luna
Elev

Avatar


CHECKA min berättelse PLEEEEEASE!!!!!
Länk:http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=21941&page=1#p1267626

ILY if U do!♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F92212adb522f8b6ce61d666fb4696a74%2Ftumblr_ms7mtuYClu1s28rj3o1_500.gifMin tumblr

25 jul, 2012 20:54

1 2 3 ... 6205 6206 6207 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.