Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 6204 6205 6206 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
linnvendela
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Innan jag var så bra på "dataspråket" så trodde jag att wtf bettyde whit the family xD
så bra va jag!

Hihi, jag trodde att det betydde Where's The Food xD

Jaha.

25 jul, 2012 20:14

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Innan jag var så bra på "dataspråket" så trodde jag att wtf bettyde whit the family xD
så bra va jag!

Hahahahah xD

haha, vet faktiskt inte var jag fick det ifrån.

25 jul, 2012 20:14

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Innan jag var så bra på "dataspråket" så trodde jag att wtf bettyde whit the family xD
så bra va jag!

Hahahahah xD

haha, vet faktiskt inte var jag fick det ifrån.

Trodde att stfu betydde still fucking you xD

25 jul, 2012 20:16

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Innan jag var så bra på "dataspråket" så trodde jag att wtf bettyde whit the family xD
så bra va jag!

Hahahahah xD

haha, vet faktiskt inte var jag fick det ifrån.

Trodde att stfu betydde still fucking you xD

heheh, vad bettyder det xD

25 jul, 2012 20:17

linnvendela
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Innan jag var så bra på "dataspråket" så trodde jag att wtf bettyde whit the family xD
så bra va jag!

Hahahahah xD

haha, vet faktiskt inte var jag fick det ifrån.

Trodde att stfu betydde still fucking you xD

heheh, vad bettyder det xD


Shut the fuck up xD

Jaha.

25 jul, 2012 20:17

Borttagen

Avatar


Skrivet av linnvendela:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Innan jag var så bra på "dataspråket" så trodde jag att wtf bettyde whit the family xD
så bra va jag!

Hahahahah xD

haha, vet faktiskt inte var jag fick det ifrån.

Trodde att stfu betydde still fucking you xD

heheh, vad bettyder det xD


Shut the fuck up xD

Hahah xD

25 jul, 2012 20:17

Ginny00
Elev

Avatar


MIN RISIFRUTTI HAR TAGIT SLUUUUT.

25 jul, 2012 20:31

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
MIN RISIFRUTTI HAR TAGIT SLUUUUT.

Jag gillar inte risifrutti, det är ju äckligt!

25 jul, 2012 20:32

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
MIN RISIFRUTTI HAR TAGIT SLUUUUT.

Jag gillar inte risifrutti, det är ju äckligt!

Nej det är jättegott

25 jul, 2012 20:32

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
MIN RISIFRUTTI HAR TAGIT SLUUUUT.

Jag gillar inte risifrutti, det är ju äckligt!

Nej det är jättegott

ÄCKLIGT.

25 jul, 2012 20:33

1 2 3 ... 6204 6205 6206 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.