@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Innan jag var så bra på "dataspråket" så trodde jag att wtf bettyde whit the family xD så bra va jag! Hihi, jag trodde att det betydde Where's The Food xD Jaha. 25 jul, 2012 20:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Innan jag var så bra på "dataspråket" så trodde jag att wtf bettyde whit the family xD så bra va jag! Hahahahah xD haha, vet faktiskt inte var jag fick det ifrån. 25 jul, 2012 20:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Innan jag var så bra på "dataspråket" så trodde jag att wtf bettyde whit the family xD så bra va jag! Hahahahah xD haha, vet faktiskt inte var jag fick det ifrån. Trodde att stfu betydde still fucking you xD 25 jul, 2012 20:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Innan jag var så bra på "dataspråket" så trodde jag att wtf bettyde whit the family xD så bra va jag! Hahahahah xD haha, vet faktiskt inte var jag fick det ifrån. Trodde att stfu betydde still fucking you xD heheh, vad bettyder det xD 25 jul, 2012 20:17 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Innan jag var så bra på "dataspråket" så trodde jag att wtf bettyde whit the family xD så bra va jag! Hahahahah xD haha, vet faktiskt inte var jag fick det ifrån. Trodde att stfu betydde still fucking you xD heheh, vad bettyder det xD Shut the fuck up xD Jaha. 25 jul, 2012 20:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Innan jag var så bra på "dataspråket" så trodde jag att wtf bettyde whit the family xD så bra va jag! Hahahahah xD haha, vet faktiskt inte var jag fick det ifrån. Trodde att stfu betydde still fucking you xD heheh, vad bettyder det xD Shut the fuck up xD Hahah xD 25 jul, 2012 20:17 |
|
Ginny00
Elev |
MIN RISIFRUTTI HAR TAGIT SLUUUUT.
25 jul, 2012 20:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: MIN RISIFRUTTI HAR TAGIT SLUUUUT. Jag gillar inte risifrutti, det är ju äckligt! 25 jul, 2012 20:32 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: MIN RISIFRUTTI HAR TAGIT SLUUUUT. Jag gillar inte risifrutti, det är ju äckligt! Nej det är jättegott 25 jul, 2012 20:32 |
|
Borttagen
|
25 jul, 2012 20:33 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen