Vad var det senaste du sa?
Forum > Quidditchplanen > Vad var det senaste du sa?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Jag bryr mig inte, jag vill bara ha min kaka!"
Öhh ... 6 nov, 2013 20:37 |
|
Borttagen
|
"Godnatt"
6 nov, 2013 20:38 |
|
Borttagen
|
"Heh, tack" (Jag fick kakan ;D)
6 nov, 2013 20:39 |
|
Hapo
Elev |
"Jag går och duschar nu."
JA, jag duschar på Mugglis. Var det nåt mer? 6 nov, 2013 20:40 |
|
Borttagen
|
"Dom är ju bäst i Ullared."
7 nov, 2013 16:49 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
"Tack för maten"...
Tror jag iaf till någon annan, jag kanske har sagt något till mig själv...
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
7 nov, 2013 21:20 |
|
Siriusis
Elev |
"oh god, what the f*ck am i reading..... ":C
Hai 7 nov, 2013 21:24 |
|
Borttagen
|
"Hihihihihihihihi, jag är glad, märks det?"
7 nov, 2013 22:22 |
|
Tony The Joker
Elev |
"ja"
Razmus T Möller 8 nov, 2013 20:18 |
|
Borttagen
|
"Jag älskar dig! Puss puss"
9 nov, 2013 09:56 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen