I Dödens Labyrint
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> I Dödens Labyrint
|
Borttagen
|
Aidne hade hämtat anda så an kutade direkt iväg
22 feb, 2015 11:02
|
|
Borttagen
|
Eric sprang mot sin bror.
22 feb, 2015 11:03
|
|
Borttagen
|
Aiden stannar "inte kul mer hoppar av"sa han nu uttråkat. "måste ju vara fler"sah an
22 feb, 2015 11:06
|
|
Borttagen
|
Kelly kom springandes emot dom.
Hon gömde sig bakom Eric.
Några äldre killar närmade sig dom.
Eric kollade mot killarna och knöt näven.
22 feb, 2015 11:09
|
|
Borttagen
|
Aiden kollade tyst emot de äldre med och suckar och stod tyst vid sin bror, han hatade äldre på ett vis men de skrämde inte dierkt
22 feb, 2015 11:16
|
|
Borttagen
|
- Gå härifrån låt Kelly vara hon har fan inte gjort er något, sa Eric argt.
En av killarna knuffade hårt undan Eric och grepp tag i Kelly.
- Din lilla fegis, väste han i örat på henne.
Kelly skakade av rädsla.
22 feb, 2015 11:17
|
|
Borttagen
|
Aiden kollade tyst på kiillen "men låt henne vara okej" sahn diretk
(hihi ska någon komma av de unga vixan? XD Hope kanske tror inte de vill bråka med henne om hon ser vem de går på XD eller Demi där emot)
22 feb, 2015 11:18
|
|
Borttagen
|
( Hope kan komma)
Eric reste sig upp och borstade av smutsen.
Killen vände sig mot Aiden.
- Mes, sa han.
22 feb, 2015 11:20
|
|
Borttagen
|
Hope kom snart tyst gåendes och såg och hörde ""tyst me dig" snäste han surt nu och Hope suckar och kom fram nu. "seriöst släpp Kelly och låt kilalrna vara sprign och lek med eran små söta barbie flickvänner."Sa hon kallt.
22 feb, 2015 11:22
|
|
Borttagen
|
Killen släppte Kelly.
Kelly gömde sig snabbt bakom Aiden.
22 feb, 2015 11:27
|
Du får inte svara på den här tråden.