Smultronklubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Smultronklubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lily, luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Niki har inte varit inne på 1 vecka och 5 dagar.... Ooooohhh noooo TRÅKIGT
30 mar, 2013 08:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Niki har inte varit inne på 1 vecka och 5 dagar.... Min pojkvän då, han sa att han skulle vara inne i torsdags, men nej, då inte inne på mer än 5 veckor... Om ni undrar är det viking 30 mar, 2013 08:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Niki har inte varit inne på 1 vecka och 5 dagar.... Min pojkvän då, han sa att han skulle vara inne i torsdags, men nej, då inte inne på mer än 5 veckor... Om ni undrar är det viking Oj... Du borde kanske påminna honom 30 mar, 2013 08:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Niki har inte varit inne på 1 vecka och 5 dagar.... Min pojkvän då, han sa att han skulle vara inne i torsdags, men nej, då inte inne på mer än 5 veckor... Om ni undrar är det viking Oj... Du borde kanske påminna honom Går inte, kan inte hans nummer + det är påsklov och båda är lediga 30 mar, 2013 08:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Niki har inte varit inne på 1 vecka och 5 dagar.... Min pojkvän då, han sa att han skulle vara inne i torsdags, men nej, då inte inne på mer än 5 veckor... Om ni undrar är det viking Oj... Du borde kanske påminna honom Går inte, kan inte hans nummer + det är påsklov och båda är lediga Jaha... Påmin honom efter lovet! 30 mar, 2013 08:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Niki har inte varit inne på 1 vecka och 5 dagar.... Min pojkvän då, han sa att han skulle vara inne i torsdags, men nej, då inte inne på mer än 5 veckor... Om ni undrar är det viking Oj... Du borde kanske påminna honom Går inte, kan inte hans nummer + det är påsklov och båda är lediga Jaha... Påmin honom efter lovet! Aa, det förstås 30 mar, 2013 08:26 |
|
Borttagen
|
Nu ska jag se om jag har fått något påskägg , håll tummarna
30 mar, 2013 08:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nu ska jag se om jag har fått något påskägg , håll tummarna Ja släpper en tumme hos dig nu! 30 mar, 2013 08:27 |
|
Borttagen
|
Skicka den med posten
30 mar, 2013 08:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skicka den med posten Nej, jag menade att du fick en tumme + den skulle komma fram försent xD 30 mar, 2013 08:28 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen