One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Shaunee
Elev |
Skrivet av Bombarda: hahaha aa Verkligen! Det var den första 1D-ff jag läste, 7 aug, 2012 00:15 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av Shaunee: Skrivet av Bombarda: hahaha aa Verkligen! Det var den första 1D-ff jag läste, samma här XD Kärlek till alla! 7 aug, 2012 00:16 |
|
Solkatten
Elev |
Ska börja läsa den nu!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 aug, 2012 00:16 |
|
Shaunee
Elev |
Skrivet av Bombarda: Skrivet av Shaunee: Skrivet av Bombarda: hahaha aa Verkligen! Det var den första 1D-ff jag läste, samma här XD Vilket sammanträffande! 7 aug, 2012 00:18 |
|
Solkatten
Elev |
Jag kommer inte ihåg den första jag läste...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 aug, 2012 00:18 |
|
Maharajah
Elev |
Rykten nu om att Harry dejtar Cara Delevingne, bara för att de har setts tillsammans i Harrys bil två gånger. Hahaha...
7 aug, 2012 00:34 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av Maharajah: Rykten nu om att Harry dejtar Cara Delevingne, bara för att de har setts tillsammans i Harrys bil två gånger. Hahaha... ahha jag vet helt sjukt... han har ju ett liv liksom?? sen går ju folk runt o säger att Louis och Eleanor har gjort slut ^^ Kärlek till alla! 7 aug, 2012 00:37 |
|
Borttagen
|
GUYS I NEED HELP
Jag tror jag ska skriva en Niam-fanfic, men på svenska eller engelska? 7 aug, 2012 01:05 |
|
Quidditch
Elev |
Skrivet av Borttagen: GUYS I NEED HELP Jag tror jag ska skriva en Niam-fanfic, men på svenska eller engelska? ENGELSKA! tycker det är sjukt mer intressant att läsa på engelska.. ![]()
7 aug, 2012 01:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Quidditch: Skrivet av Borttagen: GUYS I NEED HELP Jag tror jag ska skriva en Niam-fanfic, men på svenska eller engelska? ENGELSKA! tycker det är sjukt mer intressant att läsa på engelska.. Haha jo, jag tycker också det, så jag satsar på det >:' 7 aug, 2012 01:22 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen