Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] One Direction

Forum > Off Topic > One Direction

1 2 3 ... 619 620 621 ... 1330 1331 1332
Användare Inlägg
Shaunee
Elev

Avatar


Skrivet av Bombarda:
Skrivet av Shaunee:
Skrivet av Bombarda:
hahah just det, tyckte väl jag kände igen citatet

Tänkte att du skulle göra det när du fick reda på titeln

hahaha aa sjukt najs ff

Verkligen!

Det var den första 1D-ff jag läste,

7 aug, 2012 00:15

Bombarda
Elev

Avatar


Skrivet av Shaunee:
Skrivet av Bombarda:
Skrivet av Shaunee:
Skrivet av Bombarda:
hahah just det, tyckte väl jag kände igen citatet

Tänkte att du skulle göra det när du fick reda på titeln

hahaha aa sjukt najs ff

Verkligen!

Det var den första 1D-ff jag läste,


samma här XD

Kärlek till alla!

7 aug, 2012 00:16

Solkatten
Elev

Avatar


Ska börja läsa den nu!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

7 aug, 2012 00:16

Shaunee
Elev

Avatar


Skrivet av Bombarda:
Skrivet av Shaunee:
Skrivet av Bombarda:
Skrivet av Shaunee:
Skrivet av Bombarda:
hahah just det, tyckte väl jag kände igen citatet

Tänkte att du skulle göra det när du fick reda på titeln

hahaha aa sjukt najs ff

Verkligen!

Det var den första 1D-ff jag läste,


samma här XD

Vilket sammanträffande!

7 aug, 2012 00:18

Solkatten
Elev

Avatar


Jag kommer inte ihåg den första jag läste...

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

7 aug, 2012 00:18

Maharajah
Elev

Avatar


Rykten nu om att Harry dejtar Cara Delevingne, bara för att de har setts tillsammans i Harrys bil två gånger. Hahaha...

7 aug, 2012 00:34

Bombarda
Elev

Avatar


Skrivet av Maharajah:
Rykten nu om att Harry dejtar Cara Delevingne, bara för att de har setts tillsammans i Harrys bil två gånger. Hahaha...


ahha jag vet helt sjukt... han har ju ett liv liksom??

sen går ju folk runt o säger att Louis och Eleanor har gjort slut ^^

Kärlek till alla!

7 aug, 2012 00:37

Borttagen

Avatar


GUYS I NEED HELP
Jag tror jag ska skriva en Niam-fanfic, men på svenska eller engelska?

7 aug, 2012 01:05

Quidditch
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
GUYS I NEED HELP
Jag tror jag ska skriva en Niam-fanfic, men på svenska eller engelska?


ENGELSKA!
tycker det är sjukt mer intressant att läsa på engelska..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi50.tinypic.com%2F4hdw91.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F200ck0i.gif

7 aug, 2012 01:18

Borttagen

Avatar


Skrivet av Quidditch:
Skrivet av Borttagen:
GUYS I NEED HELP
Jag tror jag ska skriva en Niam-fanfic, men på svenska eller engelska?


ENGELSKA!
tycker det är sjukt mer intressant att läsa på engelska..

Haha jo, jag tycker också det, så jag satsar på det >:'

7 aug, 2012 01:22

1 2 3 ... 619 620 621 ... 1330 1331 1332

Forum > Off Topic > One Direction

Du får inte svara på den här tråden.