Sant eller Falskt? - Forumlek
Forum > Quidditchplanen > Sant eller Falskt? - Forumlek
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soratanaka
Elev |
Sant. Hon passar karaktären, tänkte jag nästan säga. Merlin, jag hade blivit kränkt om jag blev indirekt kallad galen. Men, jag menar, till utseendet. Lite så som jag hade tänkt Bella, faktiskt.
Du tycker att Clémence Poésy inte riktigt passade Fleur Delacour. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 12 jan, 2011 19:50 |
|
ikka
Elev |
Sant. Aldrig föreställt mig Fleur så noga, visserligen, men Clémence känns inte rätt.
Du att Bonnie Wright är en helt okej Ginny? ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
12 jan, 2011 20:00 |
|
soratanaka
Elev |
Njae... Ah. Sant. Kan inte riktigt se någon annan i rollen atm.
Du tycker att Robert Pattinson var snyggare i GoB än i Twilight-filmerna, när alla headlines var rykten om att han var bög. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 12 jan, 2011 20:03 |
|
ikka
Elev |
Sant! Fast inte av den anledningen, snarare det att man förväntar sig att Edward ska vara omänskligt snygg och Robert Pattionson inte når upp till det.
Du tycker han-somjag-inte-vet-vad-han-heter som spelar Xenophilius är nice? ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
12 jan, 2011 20:07 |
|
soratanaka
Elev |
Rhys Ifans? Klart han är. Sant!
Du tycker Tom Felton sjunger fint. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 12 jan, 2011 20:10 |
|
KlaraLovegood
Elev |
Ingen aning eftersom att jag aldrig har hört honom sjunga. =)
Du diggar Peeves , Speciellt i femte boken? För ett För ett rationellt sinne är döden när allt kommer omkring, ingenting annat än nästa stora äventyr. 12 jan, 2011 21:01 |
|
Soz
Elev |
Sant
Den här Mugglarportalen 9¾ degignen är mycket bättre en Jul designen? Sherlockian, Whovian etc. 13 jan, 2011 14:56 |
|
KlaraLovegood
Elev |
Sant , Fast det är lite grått. Men den är helt okej. =)
Du tycker att HP böckerna är mycket bättre än filmerna? (Dum fråga jag vet , men jag kunde inte komma på något bättre.) För ett För ett rationellt sinne är döden när allt kommer omkring, ingenting annat än nästa stora äventyr. 13 jan, 2011 15:14 |
|
ikka
Elev |
SANT.
Du blir alltid lika sur när du förlorar frågesporten? ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
13 jan, 2011 18:07 |
|
Hillevi Claw
Elev |
13 jan, 2011 18:11 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen