Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Det bästa med Fred & George

Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George

1 2 3 ... 61 62 63 ... 236 237 238
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Ja, när jag läste boken för drygt 4 år sen trodde jag först inte det jag läste. Läste om det tusen gånger och ville fortfarande inte tro det. Inte ens idag kan jag acceptera det...(har svårt för att gråta så kunde inte gråta, trots att jag ville)
Det var så otippat...♥

9 okt, 2011 08:57

Borttagen

Avatar


Fast, om inte Snape hade varit vid George och försökt skicka Sectumsempra-förbannelsen emot dödsätarn bakom George, som försökte döda honom, men träffade honom istället, så skulle George också vart död nu D':

9 okt, 2011 10:15

si_tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Fast, om inte Snape hade varit vid George och försökt skicka Sectumsempra-förbannelsen emot dödsätarn bakom George, som försökte döda honom, men träffade honom istället, så skulle George också vart död nu D':


jag vet...örat lixom...det är så nära huvudet det kan bli några cm till så hade han dött före Fred D:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m79ifyAeGo1qgkhoko1_500.pnghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m7fsmzlnGm1qa6owq.gif

9 okt, 2011 10:19

Borttagen

Avatar


Ja D;
Fast Snape var ju snäll nog att försöka träffa dödsätarn som tänkte skicka döds-förbannelsen på honom ..

9 okt, 2011 10:28

Borttagen

Avatar


Ja, tänk om båda två hade dött... Det hade varit undergången för hela min värld... :''( ♥

9 okt, 2011 11:26

Borttagen

Avatar


Samma sak för mig.. Fast först hade jag fått ett raseriutbrott och skrivit till JK Rowling om varför hon var så elak att hon döda dom, och sedan tar jag självmord, så då återförenas jag iaf med dom :''(

9 okt, 2011 11:38

Losa
Elev

Avatar


Åh... Tänk om båda dött ja... Usch så hemskt... :c

But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them. SilverUnicorn114 @ Pottermore

9 okt, 2011 11:50

Nymphadora Tonks!
Elev

Avatar


Jag är kanske den enda som tycker så här, men men.

Jag tycker nästan att det skulle vara bättre om båda tvillingarna dog.
Självklart skulle jag helst vilja att ingen av dom gjorde det, men jag skulle tycka att det var bättre än bara Fred.

För tvillingarna gör allt tillsammans, skulle det då inte vara fint om dom också dog tillsammans? Tillsammans in i det sista.
För nu är George så ensam. Fred är också ensam uppe i himlen. Jag tycker att dom borde få vara tillsammans.
Det skulle kännas bättre så.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi60.tinypic.com%2Fb3mywk.gif

9 okt, 2011 12:03

grodan-boll
Elev

Avatar


Gud, vill inte ens tänka på hur det hade varit om båda hade dött..vet inte ur jag skulle klara det :'(


Nä, Fred och George är båda i livet i mina tankar, klarar inte av att tänka på hans död..

SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/

9 okt, 2011 12:05

Losa
Elev

Avatar


^
^
Hm... Visserligen har du en liten poäng..

But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them. SilverUnicorn114 @ Pottermore

9 okt, 2011 12:06

1 2 3 ... 61 62 63 ... 236 237 238

Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George

Du får inte svara på den här tråden.