the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
De alla kom tillslut Ray såg på Nova
" vi fick ut henne " sa Ray och log.
12 nov, 2015 22:12
|
|
Borttagen
|
Yukiko och Cisco hade också kommit tillbaka.
"så allt vi behöver göra nu är att bli av med Morgana." sa Savannah
12 nov, 2015 22:14
|
|
Borttagen
|
" Ja vilket är lättare sagt än gjort " sa Sai och ignorerade Cisco och Yukiko hon var inge rolig att kolla på nu längre då hon verkade ha hittat nån.
12 nov, 2015 22:19
|
|
Borttagen
|
"Vi behöver en lömsk plan" sa Yukiko och började att tänka lite grann.
12 nov, 2015 22:22
|
|
Borttagen
|
Nova vaknade allt var suddigt för henne Sai hade suttit och funderat de sista 20 minuterna men inte kommit på något. Han kände plötsligt hur nån tar hans hand och det var Nova.
" Moster " sa Sai lyckligt
" Sai Tamautsu Sakura " sa Nova lågt och log.
12 nov, 2015 22:25
|
|
Borttagen
|
Yukiko log lite grann.
"kul att se att du är okej" sa Tamotsu och såg mot sin moster.
12 nov, 2015 22:27
|
|
Borttagen
|
" tror det " sa Nova hon hade bara lite huvudverk.
12 nov, 2015 22:28
|
|
Borttagen
|
"du kommer att bli bra men jag tipsar dig att vila " sa Savannah med en lugn ton.
12 nov, 2015 22:30
|
|
Borttagen
|
" vila brukar jag aldrig göra " sa Nova
" Moster snälla du behöver vila " sa Sai
" åh okej " sa Nova.
12 nov, 2015 22:31
|
|
Borttagen
|
"Allting kommer att ordna sig snart skulle jag tro" sa Yukiko och log lite.
12 nov, 2015 22:33
|
Du får inte svara på den här tråden.