Ometrixen är tillbaka (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Ometrixen är tillbaka (prs)
|
Borttagen
|
"Ha lycka till med det " sa Flair en aning irriterat.
17 sep, 2015 16:00
|
|
Borttagen
|
" Jag vet hur jag ska få dig att lyda Iwei hämta Ciefie " sa Jordan
" Ja mästare " sa Splixsonen som fixade med elfelet och reste sig.
17 sep, 2015 17:12
|
|
Borttagen
|
"Du kommer inte få tag på Ciefie hon är ju här på Hathor & jag tänker inte låta er få tag på henne" sa Flair allvarligt & la på kommunikations grejen. Flair började sedan att springa iväg för att hitta Ciefie.
17 sep, 2015 17:14
|
|
Borttagen
|
Iwie gick till ett rymnd skepp och styrde mot Hathor han log hans mästare skulle bli glad om han återvände med Ciefie. Han styrde skeppet mot planeten i hög hastighet.
17 sep, 2015 17:17
|
|
Borttagen
|
Flair sprang först hem till Ciefie för att se om hon var hemma. Men oturligt nog var hon inte det.
"Vänta hon skulle spendera dagen med sin familj idag" sa Flair nervöst.
17 sep, 2015 17:19
|
|
Borttagen
|
Iwie log då han landade på planeten han började genast leta efter Ciefie.
17 sep, 2015 17:20
|
|
Borttagen
|
Ciefie var med sin familj vid en sjö. Ciefie såg mot sina två tvillingbröder & skakade på huvudet då de två bråkade.
"Kan ni inte vara lite lugnare grabbar" sa Ciefie med en suck. Tvillingarna lyssnade inte utan fortsatte att bråka.
17 sep, 2015 17:23
|
|
Borttagen
|
Iwie kom in på haltors shoppinggata han suckade han suckade hur skulle han hitta en han inte kände.
17 sep, 2015 17:29
|
|
Borttagen
|
Tvillingarna fortsatte att slåss så Ciefie suckade & tog tag i tvillingarna & drog isär dem.
"Muxilf & Uno ni två går mig på nerverna"sa Ciefie surt.
17 sep, 2015 17:31
|
|
Borttagen
|
Iwie suckade och började fråga runt efter Ciefie
17 sep, 2015 17:41
|
Du får inte svara på den här tråden.