ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jenn
Jag våga inte fråga något, jag bara följde. 20 aug, 2015 16:44 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jossan
- Jag följde efter dom andra. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 20 aug, 2015 17:02 |
|
Borttagen
|
(Hallå? ska nån svara mig?)
20 aug, 2015 17:14 |
|
Borttagen
|
Gwen
"Jo, dom är jättebra!" Någon ringer Joey och han svarar. 20 aug, 2015 17:39 |
|
Borttagen
|
Will
"Hej Joey! Det är Will!" Sade jag. 20 aug, 2015 18:04 |
|
Borttagen
|
"Vad vill du?" Svarade jag.
20 aug, 2015 18:08 |
|
Borttagen
|
Will
"Jag tänkte fråga om du ville tälta i skogen med mig och de andra!" Sade jag. 20 aug, 2015 18:09 |
|
Borttagen
|
"okej." säger jag och vänder blicken mot Gwen. "De andra ska tälta i skogen ska vi följa med?"
20 aug, 2015 19:06 |
|
Borttagen
|
Gwen
"Visst," säger jag och lägger ner teckningen, som faktiskt är jättefin. 20 aug, 2015 20:46 |
|
Borttagen
|
Jag fortsätter prata med will. "Var ska vi nånstans?"
20 aug, 2015 20:47 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen