Elefantprinsessan [♥Linn♥ och Jessica Lawiise]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Elefantprinsessan [♥Linn♥ och Jessica Lawiise]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
catradora
Elev |
24 nov, 2015 14:00 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
24 nov, 2015 14:10 |
|
catradora
Elev |
"Hur ska vi förklara att vi möttes då? Jag menar, man kan ju inte bara råka möta sin tvilling bara sådär." undrar Alex.
Jessica Lawiise
24 nov, 2015 14:29 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
29 nov, 2015 17:24 |
|
catradora
Elev |
"Men nu måste jag gå hem. Jag har läxor." säger Amanda och reser sig.
"Vi ses imorgon." säger Alex till henne.
29 nov, 2015 17:28 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
30 nov, 2015 17:14 |
|
catradora
Elev |
Jb går och en pinsam tystnad lägger sig i rummet.
"Men... Om Alex tar lektioner i magi, då får jag väl också det?" säger jag för att bryta tystnaden.
30 nov, 2015 18:30 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
30 nov, 2015 18:33 |
|
catradora
Elev |
30 nov, 2015 18:46 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
30 nov, 2015 20:54 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Elefantprinsessan [♥Linn♥ och Jessica Lawiise]
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen