Prs med ellisen05
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med ellisen05
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Jaja, någon", säger jag.
14 okt, 2015 08:02 |
|
ellisen05
Elev |
" Typ Flitwick, eller Granger?, Granger, tycker jag." sa jag fundersamt.
Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 14 okt, 2015 15:38 |
|
Borttagen
|
"Ja men hon vet ju... om, ja om Austin", säger jag.
14 okt, 2015 19:00 |
|
ellisen05
Elev |
" Men då får det bli Longbottom." sa jag och gick mot växthusen.
Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 14 okt, 2015 19:06 |
|
Borttagen
|
Jag följer efter henne mot växthusen.
14 okt, 2015 19:08 |
|
ellisen05
Elev |
I ett av växthusen står Professor Longbottom och vattnar. Vi går in.
" Professor Longbottom..." började jag. Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 14 okt, 2015 19:15 |
|
Borttagen
|
Han ställer ifrån sig vattenkannan och vänder sig mot oss.
14 okt, 2015 19:19 |
|
ellisen05
Elev |
" Jag skulle vilja läsa på lite. Men vissa böcker är från avskilda avdelningen. Skulle du kunna ge mig tillåtelse?" frågade jag och räckte fram det han skulle skriva under.
Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 14 okt, 2015 19:24 |
|
Borttagen
|
"Åh, javisst", säger han.
14 okt, 2015 19:26 |
|
ellisen05
Elev |
han skriver under och ger mig pappret.
" Tack" säger jag och drar med mig Tilde därifrån. Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 14 okt, 2015 19:29 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen