Narry - privat rollspel <3
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Narry - privat rollspel <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag svarar inte, och bara flinar.
"@NiallOfficial jag ska hämnas för att du satt på mina axlar utan kalsonger C:" 19 nov, 2014 17:58 |
|
Beben
Elev |
19 nov, 2014 17:59 |
|
Borttagen
|
"@NiallOfficial det du ; )"
19 nov, 2014 18:01 |
|
Beben
Elev |
19 nov, 2014 18:01 |
|
Borttagen
|
"@NiallOfficial du kommer inte lida av det i alla fall lägger jag till.
19 nov, 2014 18:03 |
|
Beben
Elev |
19 nov, 2014 18:06 |
|
Borttagen
|
Jag skrattar och lägger bort min telefon.
19 nov, 2014 18:06 |
|
Beben
Elev |
19 nov, 2014 18:07 |
|
Borttagen
|
"Jag ska hämnas imorgon"
19 nov, 2014 18:09 |
|
Beben
Elev |
19 nov, 2014 18:10 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen