Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
|
Borttagen
|
"Vi ses." Upprepade jag med ett leende medan jag smakade på den trygga orden.
22 feb, 2014 20:44
|
|
Borttagen
|
Jag vände mig om efter att ha mött hennes ögon en sista gång för idag och började gå.
22 feb, 2014 20:46
|
|
Borttagen
|
Jag stod stilla och såg efter honom där han gick på vägen, bort från honom.
22 feb, 2014 20:50
|
|
Borttagen
|
Jag suckade tungt och gick mot tennisplanen där jag visste att jag skulle hitta Shantel stå och slå bollar mot stängslet. Vilket var exakt vad jag hittade.
22 feb, 2014 20:51
|
|
Borttagen
|
-Shantel-
"Hej! Där är du!"
22 feb, 2014 20:53
|
|
Borttagen
|
22 feb, 2014 20:54
|
|
Borttagen
|
"Jag ville bara säga att jag är ledsen över det jag sa. Dock så måste du förstå Varför jag behöver lite tid på mig innan jag kan lite på dig igen."
22 feb, 2014 21:00
|
|
Borttagen
|
"Visst"
Muttrade jag och såg på när hon slog ytligare en boll. Vi hade haft tennis som en sysselsättning när vi var yngre och spelade ofta tillsammans här.
22 feb, 2014 21:01
|
|
Borttagen
|
22 feb, 2014 21:03
|
|
Borttagen
|
"Du bad mig komma"
Svarade jag.
22 feb, 2014 21:04
|
Du får inte svara på den här tråden.