Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
Jag drog mig försiktigt ur hennes armar.
"Snart."
2 nov, 2013 11:52
|
|
Borttagen
|
Jag gav honom en surmulen blick och satte mig i en fåtölj.
2 nov, 2013 11:54
|
|
Borttagen
|
Jag gick fram till killen.
"Tack för att du räddade oss. Jag heter förresten Will Campbell."
"Jag heter Dean. Dean Wilson."
Jag log mot honom och skakade hans hand.
-Dean Wilson-
Jag kände plötsligt en mänsklig närvaro i rummeyt och tittade mig omkring.
"Vem är hon? Och varför är hon här?" frågade jag förvirrat när jag hittade henne.
Hon var väldigt vacker.'
Will log.
"Det är min flickvän." Han gick fram till henne och kramade henne.
"Förlåt." Hörde jag han viska till henne innan jag bittert vände mig om.
2 nov, 2013 11:59
|
|
Borttagen
|
Jag kramade Will tillbaka.
"Vem är han?"
Frågade jag tyst och kollade på den andra killen över Wills axel.
2 nov, 2013 12:02
|
|
Borttagen
|
-Will-
Jag kysste henne på munnen innan jag svarade.
"Jag vet inte. Han heter Dean i alla fall, och han gav upp, ställde sig på vår sida när vi slogs."
2 nov, 2013 12:03
|
|
Borttagen
|
"Jaha..."
Mumlade jag och lossade till slut mina armar från Will.
Jag var helt utmattad. Jag hade inte kunnat sova alls dom timmar dom varit borta.
2 nov, 2013 12:05
|
|
Borttagen
|
Jag tog henne i mina armar ändå, märkte hur mycket jag egentligen hade saknat henne.
2 nov, 2013 12:07
|
|
Borttagen
|
Jag slöt ögonen och somnade snart i hans trygga famn.
2 nov, 2013 12:08
|
|
Borttagen
|
Jag vaggade henne lite och kysste henne på pannan.
2 nov, 2013 12:10
|
|
Borttagen
|
-Diego-
Jag var tvungen att lägga mig i en av sofforna. Wii hjälpte mig. Jag avskydde att folk tyckte synd om mig.
2 nov, 2013 12:11
|
Du får inte svara på den här tråden.