Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
|
Borttagen
|
- Du behöver inte. Jag har vant mig redan. Sade jag och kramade honom.
9 nov, 2013 23:04
|
|
Borttagen
|
Jag skrattar.
"Man ska inte vänja sig vid att folk skadar en"
9 nov, 2013 23:05
|
|
Borttagen
|
- Jag har gjort det iallafall. Och jag vill inte heller bara bli ignorerad.
9 nov, 2013 23:06
|
|
Borttagen
|
Jag kysste Cassandra på kinden.
9 nov, 2013 23:09
|
|
Borttagen
|
Jag log och satte mig på sängen.
9 nov, 2013 23:10
|
|
Borttagen
|
( lol, det känns som vi bara gör det här xD )
Det knackar på dörren.
"Det är sent, gå lägg dig" säger Anna på andra sidan.
Hon tror nog att jag inte är här inne, utan i gästrummet.
9 nov, 2013 23:12
|
|
Borttagen
|
- Okej. Sade jag och kollade på klockan. Jag tog fram min dagbok och en penna.
- Vi ses imorgon. Sade jag och började skriva.
9 nov, 2013 23:14
|
|
Borttagen
|
"Ja" säger jag och öppnar tyst dörren. "God natt"
Jag smyger iväg mot gästrummet.
Anna har bäddat åt mig, jag slänger mig direkt på sängen och suckar.
9 nov, 2013 23:16
|
|
Borttagen
|
Jag skriver en stund och tvättar sedan bort sminket, borstar tänderna och byter kläder. Jag kryper ner undet täcket och kurar ihop mig till en liten boll.
9 nov, 2013 23:18
|
|
Borttagen
|
Jag somnar nästan direkt, utan att byta kläder eller ens dra täcket över mig.
9 nov, 2013 23:19
|
Du får inte svara på den här tråden.