Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
Jag kastade en snabb blick på honom.
"Du försvinner härifrån nu!" Väste jag.
-Bree-
Jag kastade förskräckt en blick på den vackra tjejen och sprang sedan ut i mörkret.
29 sep, 2013 17:51
|
|
Borttagen
|
Jag blundade och lutade mig med en suck mot väggen.
"Du litar alltså inte på mig"
Mumlade jag.
29 sep, 2013 17:54
|
|
Borttagen
|
29 sep, 2013 17:56
|
|
Borttagen
|
"Uppenbarligen inte"
Mumlade jag.
"För om du hade det hade du låtit henne prata med mig
29 sep, 2013 17:57
|
|
Borttagen
|
29 sep, 2013 18:00
|
|
Borttagen
|
"Hon är helt ofarlig för oss"
Fortsatte jag utan att besvara kyssen.
29 sep, 2013 18:05
|
|
Borttagen
|
Jag fortsatte kyssa honom.
29 sep, 2013 18:18
|
|
Borttagen
|
Jag suckade tyst och kysste henne tillbaka.
29 sep, 2013 18:19
|
|
Borttagen
|
29 sep, 2013 18:22
|
|
Borttagen
|
Jag kupade händerna om hennes ansikte och vände upp det mot mitt
29 sep, 2013 18:32
|
Du får inte svara på den här tråden.