[Prs] Elinthemagicwitch & KajsaRC2001
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [Prs] Elinthemagicwitch & KajsaRC2001
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Såg du vem det var?
30 aug, 2013 20:54 |
|
KajsaRC2001
Elev |
30 aug, 2013 20:58 |
|
Borttagen
|
Jag studerade Samine närmre. Hon hade en kort läderkjol och ett tight svart linne på sig. Jag kände hur jag började bli hård.
"äh..jaha,sa jag tyst 30 aug, 2013 21:00 |
|
KajsaRC2001
Elev |
30 aug, 2013 21:02 |
|
Borttagen
|
"Vänta! skrek jag.
Jag reste mig upp från sängen. "Jag har en ide,sa jag tyst. Jag höll händerna för min styva lem som syntes utanpå byxorna 30 aug, 2013 21:03 |
|
KajsaRC2001
Elev |
30 aug, 2013 21:06 |
|
Borttagen
|
"Koby som går i Slytherin har satt upp kameror i alla gångar,om vi tittar på banden från i Onsdags så kan vi nog se vad som hände.
30 aug, 2013 21:07 |
|
KajsaRC2001
Elev |
30 aug, 2013 21:08 |
|
Borttagen
|
Jag gick bakom Samine i korridoren påväg mot Kobys rum.
Jag stirrade på Samines rumpa,den vickade fram och tillbaka när hon gick. "Fan vilken sexig rumpa!,tänkte jag högt (sa) 30 aug, 2013 21:12 |
|
KajsaRC2001
Elev |
30 aug, 2013 21:13 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [Prs] Elinthemagicwitch & KajsaRC2001
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen