(PRS) Sofia-Potter & Ripadal!
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (PRS) Sofia-Potter & Ripadal!
|
Borttagen
|
29 aug, 2013 14:53
|
|
Borttagen
|
Men ska vi göra i en ny tråd el fortsätta med det nya i detta?
29 aug, 2013 15:01
|
|
Borttagen
|
29 aug, 2013 15:02
|
|
Borttagen
|
29 aug, 2013 15:07
|
|
Borttagen
|
29 aug, 2013 15:24
|
|
Borttagen
|
För mig spelar det ingen roll.
men ska din vara vanlig tjänare, trontjänare eller personlig tjänare.
29 aug, 2013 15:30
|
|
Borttagen
|
29 aug, 2013 15:31
|
|
Borttagen
|
Alltså personlig är den som stör högst i rang hos tjänarna.
Vanlig tjänare: Har bara arbete på slottet.
Trotjänare: Följer ibland med ut med kungen på olika jobb så länge de har order om det, sätter också de vanliga tjänare i arbete.
Personlig tjänare: Ska alltid stå vid kungens sida så länge den inte har order om något annat och den har inga skyldighet att lyda någon annan av tjänarna bortsett från i vissa undantag. Allså personlig tjänare har högra rang än all andra,
29 aug, 2013 15:41
|
|
Borttagen
|
29 aug, 2013 15:42
|
|
Borttagen
|
Så vill du vara personlig.
Men vi kan köra i denna tråd om du inte vill göra en ny.
29 aug, 2013 15:44
|
Du får inte svara på den här tråden.