Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

(PRS) Sofia-Potter & Ripadal!

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Sofia-Potter & Ripadal!

1 2 3 ... 61 62 63 ... 88 89 90
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Ok

29 aug, 2013 14:53

Borttagen

Avatar


Men ska vi göra i en ny tråd el fortsätta med det nya i detta?

29 aug, 2013 15:01

Borttagen

Avatar


Vet ej

29 aug, 2013 15:02

Borttagen

Avatar


Vad tycker du är bättre?

29 aug, 2013 15:07

Borttagen

Avatar


Du får välja

29 aug, 2013 15:24

Borttagen

Avatar


För mig spelar det ingen roll.
men ska din vara vanlig tjänare, trontjänare eller personlig tjänare.

29 aug, 2013 15:30

Borttagen

Avatar


Personlig?

29 aug, 2013 15:31

Borttagen

Avatar


Alltså personlig är den som stör högst i rang hos tjänarna.

Vanlig tjänare: Har bara arbete på slottet.
Trotjänare: Följer ibland med ut med kungen på olika jobb så länge de har order om det, sätter också de vanliga tjänare i arbete.
Personlig tjänare: Ska alltid stå vid kungens sida så länge den inte har order om något annat och den har inga skyldighet att lyda någon annan av tjänarna bortsett från i vissa undantag. Allså personlig tjänare har högra rang än all andra,

29 aug, 2013 15:41

Borttagen

Avatar


Ingen aning
Personlig?

29 aug, 2013 15:42

Borttagen

Avatar


Så vill du vara personlig.
Men vi kan köra i denna tråd om du inte vill göra en ny.

29 aug, 2013 15:44

1 2 3 ... 61 62 63 ... 88 89 90

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Sofia-Potter & Ripadal!

Du får inte svara på den här tråden.