Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
"Jag vet inte vad som flög i mig, "sa jag snyftande" det är DU Kelly DU som jag älskar"
8 aug, 2013 18:11
|
|
Borttagen
|
"Han tog polyjuiceelexir så att han såg ut som Luke,jag lovar.Om jag hade vetat att det var Mas hade jag aldrig gjort det. Det är Luke jag älskar. Jag skulle aldrig göra så mot dig heller Kelly. Du är min bästa vän,sa jag
8 aug, 2013 18:11
|
|
Borttagen
|
" Varför?" Sa jag med tårar i ögonen
8 aug, 2013 18:12
|
|
Borttagen
|
Förlåt Kelly, sa jag och kysste henne på munnen
8 aug, 2013 18:13
|
|
Borttagen
|
" Låt bli!" Fräste jag och satte mig ner
8 aug, 2013 18:14
|
|
Borttagen
|
"Kelly. Jag visste inte att det var Mas jag lovar!,sa jag.
Jag kramade om Kelly.
"Mas är en sexgalen idiot,sa jag
8 aug, 2013 18:14
|
|
Borttagen
|
" Han är en vadå?" Frästa jag
8 aug, 2013 18:15
|
|
Borttagen
|
"Han är dum ihuvudet.sa jag. Han har ju varit otrogen mot dig.
8 aug, 2013 18:17
|
|
Borttagen
|
Jag grät..
" Han är inte " Fick jag fram
8 aug, 2013 18:18
|
|
Borttagen
|
Jag kramade om Kelly.
"Förlåt kelly,snyftade jag fram.Jag trodde det var Luke jag låg med.
8 aug, 2013 18:19
|
Du får inte svara på den här tråden.