UPPESITTARKVÄLL PÅ MUGGLIS!
Forum > Off Topic > UPPESITTARKVÄLL PÅ MUGGLIS!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
cirklar
Elev |
21 dec, 2012 22:28 |
|
Incendio
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Incendio, hahahaha wtf alltså är han din kompis ny på tumblr eller är hans tumblr bara seg? haha Förmodligen bara seg, för att han har haft tumblr ett bra tag! haha men hur många följare har du på tumblr förresten? Lite över 300, dudå? omg herregud nu skäms jag hahahahaha 34... kan man skylla på att jag bara haft det i nån månad? hehe Haha, oj! Aja, alla börjar någon stans, right? Tagga mycket saker och reblogga mycket, då gainar du followers, believe me! haha men jag orkar inte tagga hahaha, hatar taggar verkligen alltså! sen shoutout's, jag vet inte vad jag tycker om shoutouts haha Jag är inte så för shoutouts, tycker bara att det är jobbigt och tar plats på dashboardet, jag följer aldrig någon som blivit shoutoutad.. haha det är så fult egentligen, men helt ärligt om nån med några tusen followers skulle fråga så hade man ju ändå svarat ja liksom Haha, ja! Det är klart! Om någon skulle fråga mig om jag ville bli shoutoutad skulle jag svarat ja, oavsett antal followers! haha jag med, nej men jag får väl börja tagga skiten ur mina bilder I guess Gör det! Ha massa onödiga, förnamn, efternamn, you name it.. får väl lägga in namnen på alla i one direction så stiger väl mina followers rätt snabbt haha Hahaah ja 21 dec, 2012 22:28 |
|
Twix
Elev |
21 dec, 2012 22:28 |
|
Verro_Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Verro_Luna: Skrivet av Borttagen: Pappa: Chattar du med någon? Jag: Kanske... Han: Någon jag känner? Jag: mhmm. Han: Harry Potter? XXDD Fråga han de ? Haha, jaaa xD Hehe !
21 dec, 2012 22:28 |
|
Tonks_xD
Elev |
21 dec, 2012 22:29 |
|
95mas
Elev |
21 dec, 2012 22:29 |
|
Borttagen
|
NOOOO! Säg inte att frågesporten är slut!! Jag har missat den, jag är en sån bajs... Just det, hittar inte på mer.
21 dec, 2012 22:29 |
|
LoonyMe
Elev |
21 dec, 2012 22:30 |
|
Neeyum
Elev |
oj jag är snart master of death HUR GICK DET HÄR TILL
21 dec, 2012 22:31 |
|
Borttagen
|
Nu ska jag gå och sova. jag är skittrött och klockan är halv tolv (finsk tid)... Haha. Japp.
Nati natiii alla barnsliga och vuxliga! 21 dec, 2012 22:32 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen