The Marauders - Always and forever [SV]
Forum > Fanfiction > The Marauders - Always and forever [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
viktor
Elev |
Skrivet av Borttagen: okej, ett Peter kapitel också och så kommer epilogen redan????? Det kommer nog inget imorgon, förbereder mig jue för 31 OKTOBER - SPECIALEN! Den ser ut såhär; 1. Sirius-kapitel 2. Remus-kapitel 3. Peter-kapitel (!) 4. Flashback som är fortsättning på förra flashbacken 5. 31 Oktober 1981 6. Epilogen Kanske bygger på mer sen, får se vad jag hinner. 29 okt, 2012 21:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av viktor: Skrivet av Borttagen: okej, ett Peter kapitel också och så kommer epilogen redan????? Det kommer nog inget imorgon, förbereder mig jue för 31 OKTOBER - SPECIALEN! Den ser ut såhär; 1. Sirius-kapitel 2. Remus-kapitel 3. Peter-kapitel (!) 4. Flashback som är fortsättning på förra flashbacken 5. 31 Oktober 1981 6. Epilogen Kanske bygger på mer sen, får se vad jag hinner. Nej inte den epilogen alltså jag menar förra epilogen 29 okt, 2012 21:52 |
|
Jen93
Elev |
29 okt, 2012 21:59 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Borttagen: okej då förstår jagSkrivet av viktor: Skrivet av Borttagen: okej, ett Peter kapitel också och så kommer epilogen redan????? Det kommer nog inget imorgon, förbereder mig jue för 31 OKTOBER - SPECIALEN! Den ser ut såhär; 1. Sirius-kapitel 2. Remus-kapitel 3. Peter-kapitel (!) 4. Flashback som är fortsättning på förra flashbacken 5. 31 Oktober 1981 6. Epilogen Kanske bygger på mer sen, får se vad jag hinner. Nej inte den epilogen alltså jag menar förra epilogen 29 okt, 2012 22:02 |
|
Winny Geasley
Elev |
Jättebra kapitel!!
29 okt, 2012 22:35 |
|
Minihäst
Elev |
Jättebra!!!
another day, another slay 29 okt, 2012 23:33 |
|
Borttagen
|
Vad sägs som att alla tänder ett ljus klockan åtta imorgon kväll? Citera inlägget om du är med!
30 okt, 2012 09:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vad sägs som att alla tänder ett ljus klockan åtta imorgon kväll? Citera inlägget om du är med! Awesomeeeeee!! 30 okt, 2012 09:17 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag är på Vad sägs som att alla tänder ett ljus klockan åtta imorgon kväll? Citera inlägget om du är med! 30 okt, 2012 09:46 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vad sägs som att alla tänder ett ljus klockan åtta imorgon kväll? Citera inlägget om du är med! Jag är helt klart med
30 okt, 2012 10:24 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen