Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
"Tydligen. Men jag har ingen som helst aning om varför" säger Aily.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 jan, 2014 00:23 |
|
Winny Geasley
Elev |
"Hm." muttrar Naima till svar
1 jan, 2014 10:52 |
|
amanda1104
Elev |
Aily tänker en stund.
"Tror du att det kan vara Mel?" frågar hon sedan. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 jan, 2014 10:54 |
|
Winny Geasley
Elev |
Naima rycker till lite grand när hon hör Mels namn nämnas.
"Jag vet inte. Vad tror du?" fågar hon. 1 jan, 2014 10:55 |
|
amanda1104
Elev |
"Jag tror det. Hon har fått dåliga saker att hända förut" säger Aily.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 jan, 2014 10:57 |
|
Winny Geasley
Elev |
"Det är sant", säger Naima. "Så... Vad ska vi göra nu?"
8 jan, 2014 18:56 |
|
amanda1104
Elev |
"Försöka hitta hem. Tror du att jag vågar skicka en andre för att hämta Alex eller Tyler?" frågar Aily.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 8 jan, 2014 21:04 |
|
Winny Geasley
Elev |
"Gör så. Jag menar, vad har vi att förlora?"
8 jan, 2014 21:39 |
|
amanda1104
Elev |
"Dom skadas" muttrar Aily men sätter sig ändå ner.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 9 jan, 2014 13:04 |
|
Winny Geasley
Elev |
"Vänta, va? Vad menar du med skadas?"
9 jan, 2014 15:51 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen