Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The crash of life [SV]

Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]

1 2 3 ... 61 62 63 ... 92 93 94
Användare Inlägg
Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Hermia:
Men Johanna, jag kanske inte känner dig men dina inlägg här på mugglis visar att du är en otroligt jättefin person. Om dina klasskamrater inte kan acceptera dig för den du är så är de inte värda dig. Du är otroligt mycket bättre än dem. Jag betvivlar att de kan skriva lika bra som du, du är rena rama Rowling.

Btw, jag älskar din signatur.

THEY KEPT TAKING MY WAFFLES

Men tusen tack. Ni är så fina. Jag ska försöka ta upp det här med min mamma, för jag vet att jag har möjlighet att byta skola och det känns som att jag behöver det just nu.

7 okt, 2012 11:28

Borttagen

Avatar

+1


Ousch! Hur kan jag lyckas med att först avbevaka HPLES, och sedan den här? -.-"

MEN JOHANNA DINA KOMPISAR/IDIOTER (Okej, inte dina idioter... XD) ÄR KONSTIGA OCH DUMMA OCH DU ÄR BÄST OCH JAG BRYR MIG INTE HELLER OM KLÄDER OCH SMINK OCH VISSA TYCKER JAG ÄR DUKTIG I SKOLAN, INGET MER.
Fjortisattityd. Vem behöver ha det när man är så fantastisk på insidan? Du är jätteawesome på insidan, Johanna. Du är fin.
Det är bra att du ska försöka ta upp det med din mamma. Jag önskar att jag vågade.

7 okt, 2012 14:19

GinnyForever
Elev

Avatar

+2


Skrivet av Ginny00:
THEY KEPT TAKING MY WAFFLES

Men tusen tack. Ni är så fina. Jag ska försöka ta upp det här med min mamma, för jag vet att jag har möjlighet att byta skola och det känns som att jag behöver det just nu.

Alltså, jag har inte kunnat svara innan (Har bara varit inne på mobilen, så jag skriver in komentar nu:
Alltså Johanna, fjorisattityd och smink, det är ingenting jämfört med en vacker insida och din fantastiska gåva som författare! Så fram till ditt (Förhoppningsvis) skolbyte, tänk bara på hur dina komisar kommer att ångra sig mycket när dom läser om dig i tidningar eller ser dig på tv och önskar att dom hade varit schysstare mot dig så att dom kanske hade kunnat få en lien bit utav din berömmelse (Dina klasskamrater verkar inte särskilt schyssta, så i framtiden förställer jag mig dom som buttra, tråkiga idioter som hela tiden har problem med skatteverket och socialen).
Men,jag förstår dina problem väldigt bra. Ja blir också utfryst oc oschysst behandlad oi min klass (Skola) och funderar på att byta. Men jag vågar inte pata med min mamma. Och efinitivt inte pappa, usch nej, honom pratar man inte med.

Enda gången jag faktiskt är riktigt kompis med tjejerna i min klass är ifall dom bara måste delamed sig utav en hemlighet (I am a kassaskåp)eller helt enkelt behöver en kurator (Tjejernas kurator och skolsköterska, japp, det är jag).
Och om jag skulle våga prata med mamma och säga att jag vill byta skola så känner jag ingen i någon annan skola. Jo, en, men alla klasser i hennes skola är fulla. Hermione4ever, I miss u. ♥

Men helt enkelt, jag är van vid sådant här så om du (eller någon annan) Vill/Behöver prata, skicka en uggla.

8 okt, 2012 22:14

viktor
Elev

Avatar


Skrivet av GinnyForever:
Skrivet av Ginny00:
THEY KEPT TAKING MY WAFFLES

Men tusen tack. Ni är så fina. Jag ska försöka ta upp det här med min mamma, för jag vet att jag har möjlighet att byta skola och det känns som att jag behöver det just nu.

Alltså, jag har inte kunnat svara innan (Har bara varit inne på mobilen, så jag skriver in komentar nu:
Alltså Johanna, fjorisattityd och smink, det är ingenting jämfört med en vacker insida och din fantastiska gåva som författare! Så fram till ditt (Förhoppningsvis) skolbyte, tänk bara på hur dina komisar kommer att ångra sig mycket när dom läser om dig i tidningar eller ser dig på tv och önskar att dom hade varit schysstare mot dig så att dom kanske hade kunnat få en lien bit utav din berömmelse (Dina klasskamrater verkar inte särskilt schyssta, så i framtiden förställer jag mig dom som buttra, tråkiga idioter som hela tiden har problem med skatteverket och socialen).
Men,jag förstår dina problem väldigt bra. Ja blir också utfryst oc oschysst behandlad oi min klass (Skola) och funderar på att byta. Men jag vågar inte pata med min mamma. Och efinitivt inte pappa, usch nej, honom pratar man inte med.

Enda gången jag faktiskt är riktigt kompis med tjejerna i min klass är ifall dom bara måste delamed sig utav en hemlighet (I am a kassaskåp)eller helt enkelt behöver en kurator (Tjejernas kurator och skolsköterska, japp, det är jag).
Och om jag skulle våga prata med mamma och säga att jag vill byta skola så känner jag ingen i någon annan skola. Jo, en, men alla klasser i hennes skola är fulla. Hermione4ever, I miss u. ♥

Men helt enkelt, jag är van vid sådant här så om du (eller någon annan) Vill/Behöver prata, skicka en uggla.
this ^. Blir tårögd när jag läser detta

9 okt, 2012 07:18

GinnyForever
Elev

Avatar


Skrivet av viktor:
Skrivet av GinnyForever:
Skrivet av Ginny00:
THEY KEPT TAKING MY WAFFLES

Men tusen tack. Ni är så fina. Jag ska försöka ta upp det här med min mamma, för jag vet att jag har möjlighet att byta skola och det känns som att jag behöver det just nu.

Alltså, jag har inte kunnat svara innan (Har bara varit inne på mobilen, så jag skriver in komentar nu:
Alltså Johanna, fjorisattityd och smink, det är ingenting jämfört med en vacker insida och din fantastiska gåva som författare! Så fram till ditt (Förhoppningsvis) skolbyte, tänk bara på hur dina komisar kommer att ångra sig mycket när dom läser om dig i tidningar eller ser dig på tv och önskar att dom hade varit schysstare mot dig så att dom kanske hade kunnat få en lien bit utav din berömmelse (Dina klasskamrater verkar inte särskilt schyssta, så i framtiden förställer jag mig dom som buttra, tråkiga idioter som hela tiden har problem med skatteverket och socialen).
Men,jag förstår dina problem väldigt bra. Ja blir också utfryst oc oschysst behandlad oi min klass (Skola) och funderar på att byta. Men jag vågar inte pata med min mamma. Och efinitivt inte pappa, usch nej, honom pratar man inte med.

Enda gången jag faktiskt är riktigt kompis med tjejerna i min klass är ifall dom bara måste delamed sig utav en hemlighet (I am a kassaskåp)eller helt enkelt behöver en kurator (Tjejernas kurator och skolsköterska, japp, det är jag).
Och om jag skulle våga prata med mamma och säga att jag vill byta skola så känner jag ingen i någon annan skola. Jo, en, men alla klasser i hennes skola är fulla. Hermione4ever, I miss u. ♥

Men helt enkelt, jag är van vid sådant här så om du (eller någon annan) Vill/Behöver prata, skicka en uggla.
this ^. Blir tårögd när jag läser detta

Varför?

9 okt, 2012 12:21

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av GinnyForever:
Skrivet av Ginny00:
THEY KEPT TAKING MY WAFFLES

Men tusen tack. Ni är så fina. Jag ska försöka ta upp det här med min mamma, för jag vet att jag har möjlighet att byta skola och det känns som att jag behöver det just nu.

Alltså, jag har inte kunnat svara innan (Har bara varit inne på mobilen, så jag skriver in komentar nu:
Alltså Johanna, fjorisattityd och smink, det är ingenting jämfört med en vacker insida och din fantastiska gåva som författare! Så fram till ditt (Förhoppningsvis) skolbyte, tänk bara på hur dina komisar kommer att ångra sig mycket när dom läser om dig i tidningar eller ser dig på tv och önskar att dom hade varit schysstare mot dig så att dom kanske hade kunnat få en lien bit utav din berömmelse (Dina klasskamrater verkar inte särskilt schyssta, så i framtiden förställer jag mig dom som buttra, tråkiga idioter som hela tiden har problem med skatteverket och socialen).
Men,jag förstår dina problem väldigt bra. Ja blir också utfryst oc oschysst behandlad oi min klass (Skola) och funderar på att byta. Men jag vågar inte pata med min mamma. Och efinitivt inte pappa, usch nej, honom pratar man inte med.

Enda gången jag faktiskt är riktigt kompis med tjejerna i min klass är ifall dom bara måste delamed sig utav en hemlighet (I am a kassaskåp)eller helt enkelt behöver en kurator (Tjejernas kurator och skolsköterska, japp, det är jag).
Och om jag skulle våga prata med mamma och säga att jag vill byta skola så känner jag ingen i någon annan skola. Jo, en, men alla klasser i hennes skola är fulla. Hermione4ever, I miss u. ♥

Men helt enkelt, jag är van vid sådant här så om du (eller någon annan) Vill/Behöver prata, skicka en uggla.

Åh, tusen tack. ♥

Jag mailade min mamma. Och hon är med på det jag vill göra, om det är det jag vill. :'

Kapitlet ni kommer få är för övrigt ganska kort, opersonligt, och jag tänker inte ens säga att jag ska göra upp för det, för jag vet inte om jag gör det.

Jag vet bara att jag inte sviker den här historian.

9 okt, 2012 15:05

Borttagen

Avatar


Du är bäst ♥
Okej?

9 okt, 2012 15:29

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Du är bäst ♥
Tekeoell (som säkert blev fel nu) är bäst ♥
Och du ska aldrig tro något annat! Jag tror på dig, vi tror på dig. Ok? ♥

~MY TUMBLR~

9 okt, 2012 18:29

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Victoire Weasly:
Du är bäst ♥
Tekeoell (som säkert blev fel nu) är bäst ♥
Och du ska aldrig tro något annat! Jag tror på dig, vi tror på dig. Ok? ♥

Tekeoll

Tusen tack allihopa. Jag skulle kunna överrösa ner er med att jag faktiskt ska få byta skola(förmodligen) och så.. men hm, alltså, jag är som vanligt.. väldigt nere och känner mig ertappad då jag fått en storasyster på halsen..

Luna02, alltså förlåt Som jag skrev till din syster.. jag känner sjukt mycket igen mig i dig och du får verkligen inte tro att jag är en känslolös bitch.

9 okt, 2012 19:46

Detta inlägg ändrades senast 2012-10- 9 kl. 19:50
Antal ändringar: 1

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Victoire Weasly:
Du är bäst ♥
Tekeoell (som säkert blev fel nu) är bäst ♥
Och du ska aldrig tro något annat! Jag tror på dig, vi tror på dig. Ok? ♥

Tekeoll

Nästan rätt

~MY TUMBLR~

9 okt, 2012 19:47

1 2 3 ... 61 62 63 ... 92 93 94

Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]

Du får inte svara på den här tråden.