Hogwarts yngre dödsätares kärleks historia
Forum > Fanfiction > Hogwarts yngre dödsätares kärleks historia
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
heddai
Elev |
14 mar, 2012 19:59 |
|
Roxy
Elev |
14 mar, 2012 20:01 |
|
Borttagen
|
Haha vi är som kycklingar beroende av din FF =)
14 mar, 2012 20:04 |
|
Måntass
Elev |
14 mar, 2012 20:31 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Måntass: Försöker lista ut vilken formel Lusius Malfoy kastar över typ alla på Hogwart... Jag med! Sitter och kollar igenom min formels-app just nu den troligaste är nog Imperio... And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 14 mar, 2012 20:32 |
|
Måntass
Elev |
Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Måntass: Försöker lista ut vilken formel Lusius Malfoy kastar över typ alla på Hogwart... Jag med! Sitter och kollar igenom min formels-app just nu den troligaste är nog Imperio... Ja jag har oxo funderat över Inperio...fast mer efektiv och enkel...jag menar det är ju väldigt många han måste förhäxa. fyuu va jobbigt! ![]()
14 mar, 2012 20:42 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Måntass: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Måntass: Försöker lista ut vilken formel Lusius Malfoy kastar över typ alla på Hogwart... Jag med! Sitter och kollar igenom min formels-app just nu den troligaste är nog Imperio... Ja jag har oxo funderat över Inperio...fast mer efektiv och enkel...jag menar det är ju väldigt många han måste förhäxa. fyuu va jobbigt! Impero Maxima? And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 14 mar, 2012 20:44 |
|
Borttagen
|
Var snälla och sluta skriva en massa, man tror ju att det är ett nytt kapitel som kommer men det är ju bara spam. Inget illa ment men det börjar bli en aning irriterande. Diskutera detta i en egen forumtråd eller via ugglepost.
14 mar, 2012 20:46 |
|
Måntass
Elev |
Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Måntass: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Måntass: Försöker lista ut vilken formel Lusius Malfoy kastar över typ alla på Hogwart... Jag med! Sitter och kollar igenom min formels-app just nu den troligaste är nog Imperio... Ja jag har oxo funderat över Inperio...fast mer efektiv och enkel...jag menar det är ju väldigt många han måste förhäxa. fyuu va jobbigt! Impero Maxima? Bra idee! ![]()
14 mar, 2012 21:13 |
|
Jen93
Elev |
Skrivet av Måntass: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Måntass: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Måntass: Försöker lista ut vilken formel Lusius Malfoy kastar över typ alla på Hogwart... Jag med! Sitter och kollar igenom min formels-app just nu den troligaste är nog Imperio... Ja jag har oxo funderat över Inperio...fast mer efektiv och enkel...jag menar det är ju väldigt många han måste förhäxa. fyuu va jobbigt! Impero Maxima? Bra idee! jag håller med Valerie Finnigan..kan ni sluta skriva om det här? man tror hela tiden att det är ett nytt kapitel som kommit ut när det bara är ni som snackar, skriv pm eller öppna en tråd för det ![]() 14 mar, 2012 21:17 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen