Vilien på Hogwarts!^•^
Forum > Fanfiction > Vilien på Hogwarts!^•^
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
coolt
29 feb, 2012 12:31 |
|
Hope Potter
Elev |
Mitt 600:ade inlägg!
------------------------------------------------------------------------------------------------------ ~ Remus Lupin ~ Efter en trevlig och lite konstig konversation om våra problem, vi var riktiga otursmänniskor, så bestämde Jake att han var trött. Jag gick med honom för att tjejerna behövde nog sova, de skulle stanna i sjukhussalen i ungefär två dagar till båda två. Vi båda somnade ganska snabbt till ljudet av Jaspers snarkningar. Dagen efter var relativt lugn, lektionerna gick någorlunda bra och vi klarade oss ganska bra båda två, Jake och jag. Det första ”spännande” saken som hände var vid lunch. Jake och jag åt efterrätt när det hände. Kitty och Cass hade kommit ut ur sjukhussalen i förväg! ”Hej, Ree.” Sa Cassandra och pussade mig på nästippen samtidigt som hon försökte att sätta sig ner, vilket blev en stor katastrof. ”Hej.” Sa jag lätt och log. ”Varför fick ni komma ut i förväg? Irma brukar inte tillåta det.” ”Åh, det är helt tack vare min charisma, vad tror du?” Sa Kitty med en tillgjord snobbig röst och vi bröt ut i ett gapskratt, något lärarna inte gillade så mycket. ”Kan vi inte gå ner till Hagrid?” Frågade jag. (Jättar lever längre än människor/trollkarlar! Och hallå? DUMBLEDORE BLEV 150 någonting så då kan vi ha de gamla lärarna! Kom på det nu..) ”Ja men om han tar fram någon sorts mat så sticker jag.” Sa Jake muntert men vi viste alla att han inte skulle sticka, han var för snäll för det. Därefter hördes det ett ”SISTEN NER ÄR EN UMBRIGE!” från Cassandras mun och vi satte alla ner i spurt till Hagrids stuga. ”Haha, hej lilla Umbrige.” Skrattade vi åt Kitty som kom sist och när vi lugnat oss tillräckligt så knackade vi på. ”Hej Hagrid.” Sa jag när jag gick förbi och satte mig vid hans matbord, lite o-väluppfostrat men jaja.. ”Hei, Remus, Jake, Cass o Kitty. Kul att see er. Lenge sen.” Sa Hagrid på sin konstiga dialekt. ”Ja det var det.” Svarade Jake. ”Hur gick det i förgår Kitty? Ja hörde från McGonagall.” Sa Hagrid och såg orolig ut. ”Det gick bra. Jag är här nu ju.” Sa Kitty med ett smile men Hagrid hade rätt, det var ganska oroligt kring dem, tur att Jake och jag brukar klara oss! Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
29 feb, 2012 14:05 |
|
Borttagen
|
Super bra!
Förlååt för att jag inte har kommenterat på en evighet Det enda jag har gjort är typ att plugga *tycker att jag är onormalt tråkig* Mardrömmen på sida.....1000 sidor sen....hemskt! 29 feb, 2012 15:45 |
|
Borttagen
|
braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
29 feb, 2012 16:00 |
|
Professor McGonagall
Elev |
Jättebra!
Hufflepuff Regerar!!! Läs gärna min Fanfiction"Nu och för alltid" http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=12482&page=1#p615954 29 feb, 2012 16:25 |
|
AlexZz
Elev |
29 feb, 2012 16:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlexZz: Oj o_o min tur! *börjar knattra på datorn för att fixa ett nytt kapitel* Gör du? Yes! 29 feb, 2012 16:37 |
|
Professor McGonagall
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlexZz: Oj o_o min tur! *börjar knattra på datorn för att fixa ett nytt kapitel* Gör du? Yes! då kommer det säkert ett nytt kapitel snart Hufflepuff Regerar!!! Läs gärna min Fanfiction"Nu och för alltid" http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=12482&page=1#p615954 29 feb, 2012 16:51 |
|
Hope Potter
Elev |
Skrivet av AlexZz: Oj o_o min tur! *börjar knattra på datorn för att fixa ett nytt kapitel* Är det inte Miss Blacks tur? Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
29 feb, 2012 17:56 |
|
AlexZz
Elev |
Hmm.... oj just det X.x *känner sig korkad* måste ha överjobbat mig den här veckan! Men men hade inte hunnit så långt ändå!
. .
29 feb, 2012 17:58 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen