Den stumma häxan...
Forum > Fanfiction > Den stumma häxan...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
carro78
Elev |
10 jul, 2012 11:53 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av carro78: När kan det tänkas komma mer (Blev det rätt nu??) Ja, det blev rätt. OCH jag ska försöka skriva och lägga upp det idag. ^_^ Och försöka få det så långt som möjligt. :3 . .
10 jul, 2012 12:00 |
|
carro78
Elev |
10 jul, 2012 12:01 |
|
Radioanka
Elev |
Började precis läsa och har kommit till kap 6, det är superbra!
När jag var liten hade jag en slags mental spärr som kallas selektiv mutism vilket innebar att jag var stum trots att jag kunde prata rent fysiskt. Idag har jag kvar ungefär 30% av vad jag hade när jag var runt sju-åtta år och därför är det väldigt roligt att läsa denna berättelse, man känner igen sig rätt mycket. ^^ happiness can be found, even in the darkest times, if one only remembers to turn on the light. 10 jul, 2012 12:18 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Radioanka: Började precis läsa och har kommit till kap 6, det är superbra! När jag var liten hade jag en slags mental spärr som kallas selektiv mutism vilket innebar att jag var stum trots att jag kunde prata rent fysiskt. Idag har jag kvar ungefär 30% av vad jag hade när jag var runt sju-åtta år och därför är det väldigt roligt att läsa denna berättelse, man känner igen sig rätt mycket. ^^ Åh, betyder det att jag lyckats rätt bra då? ._. . .
10 jul, 2012 12:24 |
|
Radioanka
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Radioanka: Började precis läsa och har kommit till kap 6, det är superbra! När jag var liten hade jag en slags mental spärr som kallas selektiv mutism vilket innebar att jag var stum trots att jag kunde prata rent fysiskt. Idag har jag kvar ungefär 30% av vad jag hade när jag var runt sju-åtta år och därför är det väldigt roligt att läsa denna berättelse, man känner igen sig rätt mycket. ^^ Åh, betyder det att jag lyckats rätt bra då? ._. Japp. ^^ happiness can be found, even in the darkest times, if one only remembers to turn on the light. 10 jul, 2012 12:38 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Radioanka: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Radioanka: Började precis läsa och har kommit till kap 6, det är superbra! När jag var liten hade jag en slags mental spärr som kallas selektiv mutism vilket innebar att jag var stum trots att jag kunde prata rent fysiskt. Idag har jag kvar ungefär 30% av vad jag hade när jag var runt sju-åtta år och därför är det väldigt roligt att läsa denna berättelse, man känner igen sig rätt mycket. ^^ Åh, betyder det att jag lyckats rätt bra då? ._. Japp. ^^ Yey. . .
10 jul, 2012 12:42 |
|
Ginny4ever
Elev |
Longing for more
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 23 jul, 2012 14:14 |
|
mican00
Elev |
24 jul, 2012 11:42 |
|
Victoire Weasly
Elev |
6 aug, 2012 19:05 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen