ⓕamiljen-snacktråd!
Forum > Off Topic > ⓕamiljen-snacktråd!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag kollade det precis nu... vet inte om jag ska göra det xD Hur gick det i dina Mugglarämnen idag då?
15 feb, 2012 18:31 |
|
J-star Black
Elev |
Bra, improviserade MYCKET på redovisningen, hehe, älskar att prata, så det var lätt, många som sa att det var bra. De trodde att jag hade förberett mig.
Sen var jag som vanligt, mobbade killarna, drev med läraren, the usual ![]() ![]()
15 feb, 2012 18:33 |
|
Borttagen
|
Du får bara inte bli som den där gamla Potter!
15 feb, 2012 18:35 |
|
Borttagen
|
Nej jag tänker inte delta i det där X)
15 feb, 2012 18:36 |
|
J-star Black
Elev |
15 feb, 2012 18:36 |
|
Borttagen
|
Det är bra! Skrivet av Borttagen: Nej jag tänker inte delta i det där X) Inte jag heller, då är vi två 15 feb, 2012 18:37 |
|
Borttagen
|
Hehe nu hängde jag inte alls med xD
15 feb, 2012 18:38 |
|
J-star Black
Elev |
15 feb, 2012 18:39 |
|
Borttagen
|
Hehe det är bra det. Håll familjehedern uppe
15 feb, 2012 18:40 |
|
J-star Black
Elev |
15 feb, 2012 18:55 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen