myHogwarts
Forum > Harry Potter > myHogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^Testral?
Men har skrivit upp svaren så att det går snabbt imorn iaf. D: 4 feb, 2012 18:50
Detta inlägg ändrades senast 2012-02- 4 kl. 18:51
|
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: Var och åt och när jag kom tbx var det bara 60 platser kvar, skulle precis skicka svaret på 4:e frågan när det kom upp att platserna var slut. Hur många frågor är det? 4? 5? Tror jag! Jätte SYND! ![]()
4 feb, 2012 18:51 |
|
Borttagen
|
men jag tror inte att det är samma frågor imorgon!
PS: det är fyra frågor! 4 feb, 2012 18:51 |
|
Borttagen
|
Då borde jag ju klara det imorn iaf.
Inte? Stod det inte att men har samma frågor varje gång eller yrar jag? D: 4 feb, 2012 18:52
Detta inlägg ändrades senast 2012-02- 4 kl. 18:53
|
|
Borttagen
|
^jag vet inte!
hoppas du kommer med! 4 feb, 2012 18:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: men jag tror inte att det är samma frågor imorgon! PS: det är fyra frågor! ''The test you are assigned will never change. This means you will have the same questions and answers until you pass and win a spot in the beta program, no matter which day you try to get in.'' 4 feb, 2012 18:54 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
NEJ
jag kom dit och klickade på online och då sa den att det var för sent -.- speech! 4 feb, 2012 18:55 |
|
Lills
Elev |
4 feb, 2012 18:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: NEJ jag kom dit och klickade på online och då sa den att det var för sent -.- synd!!! "Lider med dig" Hoppas du kommer in i morgon! 4 feb, 2012 18:57 |
|
Prue
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: NEJ jag kom dit och klickade på online och då sa den att det var för sent -.- Samma för mig :c 4 feb, 2012 18:57 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen