Sociala tråden!
Forum > Off Topic > Sociala tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
si_tonks
Elev |
16 nov, 2011 15:44 |
|
Borttagen
|
Haii Mugglisar (igen)! Vad görs?
16 nov, 2011 16:14 |
|
Celebikai
Elev |
16 nov, 2011 18:15 |
|
Borttagen
|
Jag har döpt min MoodyMax till "Tilou", Just saying
16 nov, 2011 18:16 |
|
Borttagen
|
Var hemma typ halv 6 för vi slutade kvart i 5, (45 min senare än vanligt... xd) Så är ganska trött, men ska göra lite skolarbete och vara en duktig flicka x)
16 nov, 2011 18:27 |
|
Borttagen
|
Jag tycker en del på Tumblr gör samma saker och misstag som jag gör XD t.ex:
"Sat eating a Subway at 4pm today, and began humming the Tintin title theme, forgetting that I was the only person in the shop aside from the poor bloke behind the counter." Liksom, det gjorde jag inne på biblioteket typ förra veckan (jag satt vid seriehyllan också) XD Fast det var lite fler människor inne på biblioteket och alla glodde på mig XD Men iaf, behöver tips på vad jag kan göra när jag är ensam hemma resten av veckan och har sjukt ont i handleden D: 16 nov, 2011 18:31 |
|
si_tonks
Elev |
Har jätteont i min arm -.-'
Vi tog vaccin mot mässlingen, påssjuka och röda hund idag och vår skolsyster sa att det inte skulle göra ont efteråt alls men hela armen krampar sönder D: Konstigt nog så var det bara jag + typ två till som hade ont efteråt O.o ![]()
16 nov, 2011 18:44 |
|
Borttagen
|
^ Usch, vad jobbigt, jag fick sjukt ont när jag tog vaccin mot stelkramp? förra året (hade simning strax efteråt = inte kul)
16 nov, 2011 18:47 |
|
si_tonks
Elev |
Ja, stelkrampssprutan var inte heller kul... Jag får så ont av sprutor -.-'
Asså, gud orkar inte, jag dör snart. ![]()
16 nov, 2011 19:00 |
|
Borttagen
|
^ Det är du inte ensam om!
Jag har ont i min handled, men jag vet att det kommer bli värre senare för den riktiga "efter-operations-värken" har inte kommit än -.-' 16 nov, 2011 19:01 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen