@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Jag vaknade av att i drömmen hörde jag att Nick Groff är 1,62m så jag var tvungen att kolla upp det på internet, haha. Really, vad är det här för grejer egentligen... Någon har kollat på Ghost adventures lite väl mkt hör jag Hur lång e han då? Ja, eller igår satt jag och tittade på deras Funny Moments, men annars så har jag nog sett minst tre säsonger de senaste två veckor. Lite för mycket, indeed. Jag hittade bara att han är 1,75m lång xD Haha, aw. Jag har sett typ en säsong. Ser ett avsnitt eller två per dag. Just nu blri det mindre då jag är bortrest 25 jul, 2012 11:59 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av tyri: Jag är alltid på Norra Öland på sommrarna!! Ska dit idag!Jag är på böööda kamping! Det är så härligt, igår var det strålande sol och jag badade helaaa dan! HÄRLIGT MED SOMMAR!!!
25 jul, 2012 12:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Jag vaknade av att i drömmen hörde jag att Nick Groff är 1,62m så jag var tvungen att kolla upp det på internet, haha. Really, vad är det här för grejer egentligen... Någon har kollat på Ghost adventures lite väl mkt hör jag Hur lång e han då? Ja, eller igår satt jag och tittade på deras Funny Moments, men annars så har jag nog sett minst tre säsonger de senaste två veckor. Lite för mycket, indeed. Jag hittade bara att han är 1,75m lång xD Haha, aw. Jag har sett typ en säsong. Ser ett avsnitt eller två per dag. Just nu blri det mindre då jag är bortrest Det tråkiga är bara att när man väl har sett alla säsonger och avsnitt, så har man ingenting att titta på sen Men om du blir bortrest nu så kommer du tycka det är mycket roligare att se det igen efter ett litet uppehåll :3 25 jul, 2012 12:04 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Jag vaknade av att i drömmen hörde jag att Nick Groff är 1,62m så jag var tvungen att kolla upp det på internet, haha. Really, vad är det här för grejer egentligen... Någon har kollat på Ghost adventures lite väl mkt hör jag Hur lång e han då? Ja, eller igår satt jag och tittade på deras Funny Moments, men annars så har jag nog sett minst tre säsonger de senaste två veckor. Lite för mycket, indeed. Jag hittade bara att han är 1,75m lång xD Haha, aw. Jag har sett typ en säsong. Ser ett avsnitt eller två per dag. Just nu blri det mindre då jag är bortrest Det tråkiga är bara att när man väl har sett alla säsonger och avsnitt, så har man ingenting att titta på sen Men om du blir bortrest nu så kommer du tycka det är mycket roligare att se det igen efter ett litet uppehåll :3 Hoppas det. Just nu är jag mest ute och ränner.. Har iaf ett par säsonger kvar så.. Men jag tror det finns 5 säsonger totalt? Nej, nu ska jag iväg. Hörs. 25 jul, 2012 12:07 |
|
Li
Biträdande rektor |
without something there is no nothing 25 jul, 2012 12:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Hoppas det. Just nu är jag mest ute och ränner.. Har iaf ett par säsonger kvar så.. Men jag tror det finns 5 säsonger totalt? Nej, nu ska jag iväg. Hörs. Nope, 6 säsonger See ya! 25 jul, 2012 12:09 |
|
Li
Biträdande rektor |
Älskar den här:
http://calmingmanatee.com/ without something there is no nothing 25 jul, 2012 12:11 |
|
Borttagen
|
Haha, åh, calmingmanatee ♥ 25 jul, 2012 12:13 |
|
Borttagen
|
25 jul, 2012 12:14 |
|
M4L13
Elev |
Min mamma sa att vi skulle åka till Helsingborg idag, men inte fan gjorde vi det .____.
det är alltid såhär '-'
25 jul, 2012 12:22 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen