Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 6196 6197 6198 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Jag vaknade av att i drömmen hörde jag att Nick Groff är 1,62m så jag var tvungen att kolla upp det på internet, haha. Really, vad är det här för grejer egentligen...


Någon har kollat på Ghost adventures lite väl mkt hör jag

Hur lång e han då?


Ja, eller igår satt jag och tittade på deras Funny Moments, men annars så har jag nog sett minst tre säsonger de senaste två veckor. Lite för mycket, indeed.

Jag hittade bara att han är 1,75m lång xD


Haha, aw. Jag har sett typ en säsong. Ser ett avsnitt eller två per dag. Just nu blri det mindre då jag är bortrest

25 jul, 2012 11:59

ronnyponny
Elev

Avatar


Skrivet av tyri:
Jag är på böööda kamping! Det är så härligt, igår var det strålande sol och jag badade helaaa dan!
HÄRLIGT MED SOMMAR!!!
Jag är alltid på Norra Öland på sommrarna!! Ska dit idag!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_m1iov4E2ER1qcgqlio1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m1iov4E2ER1qcgqlio2_500.gif

25 jul, 2012 12:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Jag vaknade av att i drömmen hörde jag att Nick Groff är 1,62m så jag var tvungen att kolla upp det på internet, haha. Really, vad är det här för grejer egentligen...


Någon har kollat på Ghost adventures lite väl mkt hör jag

Hur lång e han då?


Ja, eller igår satt jag och tittade på deras Funny Moments, men annars så har jag nog sett minst tre säsonger de senaste två veckor. Lite för mycket, indeed.

Jag hittade bara att han är 1,75m lång xD


Haha, aw. Jag har sett typ en säsong. Ser ett avsnitt eller två per dag. Just nu blri det mindre då jag är bortrest


Det tråkiga är bara att när man väl har sett alla säsonger och avsnitt, så har man ingenting att titta på sen

Men om du blir bortrest nu så kommer du tycka det är mycket roligare att se det igen efter ett litet uppehåll :3

25 jul, 2012 12:04

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Jag vaknade av att i drömmen hörde jag att Nick Groff är 1,62m så jag var tvungen att kolla upp det på internet, haha. Really, vad är det här för grejer egentligen...


Någon har kollat på Ghost adventures lite väl mkt hör jag

Hur lång e han då?


Ja, eller igår satt jag och tittade på deras Funny Moments, men annars så har jag nog sett minst tre säsonger de senaste två veckor. Lite för mycket, indeed.

Jag hittade bara att han är 1,75m lång xD


Haha, aw. Jag har sett typ en säsong. Ser ett avsnitt eller två per dag. Just nu blri det mindre då jag är bortrest


Det tråkiga är bara att när man väl har sett alla säsonger och avsnitt, så har man ingenting att titta på sen

Men om du blir bortrest nu så kommer du tycka det är mycket roligare att se det igen efter ett litet uppehåll :3


Hoppas det. Just nu är jag mest ute och ränner.. Har iaf ett par säsonger kvar så.. Men jag tror det finns 5 säsonger totalt?

Nej, nu ska jag iväg. Hörs.

25 jul, 2012 12:07

Li
Biträdande rektor

Avatar



without something there is no nothing

25 jul, 2012 12:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:

Hoppas det. Just nu är jag mest ute och ränner.. Har iaf ett par säsonger kvar så.. Men jag tror det finns 5 säsonger totalt?

Nej, nu ska jag iväg. Hörs.


Nope, 6 säsonger

See ya!

25 jul, 2012 12:09

Li
Biträdande rektor

Avatar


Älskar den här:
http://calmingmanatee.com/

without something there is no nothing

25 jul, 2012 12:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Li:
Älskar den här:
http://calmingmanatee.com/

Haha, åh, calmingmanatee ♥

25 jul, 2012 12:13

Borttagen

Avatar


Skrivet av Li:
Älskar den här:
http://calmingmanatee.com/


Den är awesome! :3

25 jul, 2012 12:14

M4L13
Elev

Avatar


Min mamma sa att vi skulle åka till Helsingborg idag, men inte fan gjorde vi det .____.
det är alltid såhär '-'

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

25 jul, 2012 12:22

1 2 3 ... 6196 6197 6198 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.