@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Pixie: GÖR EN QUEUENI FÅR INTE GLÖMMA ATT JAG BEHÖVER NÅGON SOM TAR HAND OM MIN TUMBLR I MORRON OCH ÖVERMORRON. 24 jul, 2012 23:01 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Pixie: GÖR EN QUEUE NI FÅR INTE GLÖMMA ATT JAG BEHÖVER NÅGON SOM TAR HAND OM MIN TUMBLR I MORRON OCH ÖVERMORRON. MEN JAG KAN INTE ÖPPNA BAJSTUMBLR
24 jul, 2012 23:02 |
|
Borttagen
|
Gaaaaaah så tråkigt jag har
24 jul, 2012 23:04 |
|
Borttagen
|
Jag är så sjukt trött, så nu drar jag och sover, GODNATT ;3
24 jul, 2012 23:06 |
|
Mintpastill
Elev |
Har sån fkn huvudvärk efter att min bror tjatat om olika saker halva kvällen. Och fick ett långt blodigt rivsår på låret när jag och skogen fightades om några kantareller. Jag vann.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." -Barney Stinson 24 jul, 2012 23:21 |
|
Fairydust
Elev |
Fy fasen vad tråkigt det är att installera/ladda ner en massa saker på en ny dator. Alltså. Jag har precis gjort detta. Sen fick jag skicka datorn på lagning (efter en vecka). Nu är datorn blankad och jag får börja om på nytt igen. Gaah!
Jag menar, den där lyckan man känner när man öppnar förpackningar övergår väldigt snabbt i ren irritation. Ps. Jag har sett/fotat en jättefin groda idag. Och en irriterande fluga. I don't wanna break these chains! 25 jul, 2012 00:16 |
|
Borttagen
|
Har över 200 inlägg nu
25 jul, 2012 00:19 |
|
Solkatten
Elev |
Fangirlar <'33
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 jul, 2012 00:20 |
|
Borttagen
|
Jag vill somna i solen!
25 jul, 2012 00:23 |
|
M4L13
Elev |
25 jul, 2012 00:25 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen