@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
24 apr, 2012 20:54 |
|
Borttagen
|
Fortfarande lite lite.
24 apr, 2012 20:56 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
Skrivet av Borttagen: Fortfarande lite lite. Hur mycket vill du ha for korten? ![]()
24 apr, 2012 20:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: 22 + Skrivet av Borttagen: Fortfarande lite lite. Hur mycket vill du ha for korten? 24 apr, 2012 20:58 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: 22 + Skrivet av Borttagen: Fortfarande lite lite. Hur mycket vill du ha for korten? 25? ![]()
24 apr, 2012 20:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: Det blir bra. Skrivet av Borttagen: Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: 22 + Skrivet av Borttagen: Fortfarande lite lite. Hur mycket vill du ha for korten? 25? Jag lägger upp dem nu. 24 apr, 2012 20:59 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: Det blir bra. Skrivet av Borttagen: Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: 22 + Skrivet av Borttagen: Fortfarande lite lite. Hur mycket vill du ha for korten? 25? Jag lägger upp dem nu. Okej efter en lång förhandling hahaha ![]()
24 apr, 2012 20:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: Jepp. Skrivet av Borttagen: Okej efter en lång förhandling hahaha Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: Det blir bra. Skrivet av Borttagen: 25? Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: 22 + Skrivet av Borttagen: Hur mycket vill du ha for korten? Fortfarande lite lite. Jag lägger upp dem nu. 24 apr, 2012 21:02 |
|
moizen!!
Elev |
Kan sälja Bill och charlie om du vill? May the force be with you..<3 24 apr, 2012 21:32 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
24 apr, 2012 21:34 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen