@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LolFeelings
Elev |
DET ÄR ABSOLUT INTE LOGISKT!
OM NI SÄLJER PORTAL 2 ÖVERALLT DÅ MÅSTE NI SÄLJA PORTAL OCKSÅ? NEJ DÅ! DEN SKA BARA FINNAS I 3 BUTIKER I HELA JÄVLA SVERIGE SOM INTE HAR DET I LAGER. FUCK YOU.
24 jul, 2012 21:48 |
|
Borttagen
|
god natt ska gå och lägga kattungen i stuínas rum nu.
24 jul, 2012 21:48 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Miskel: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Miskel: Skrivet av The Noble Lion: Har kollat på Avatar: The Last Airbender hela kvällen och har snart sett klart hela första säsongen! Oh, jag har sett hela serien om Aang.Zuko is mine ♥ Den är väldigt bra, nu har jag sett klart första säsongen! Deal!! ...Du kommer att vilja ha honom om någon säsong Haha ja det kan nog bli så
24 jul, 2012 21:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Eftersom internet knappt fungerar hos oss så ritar jag i Paint... o.o vilket liv jag har Är du duktig då? Vänta ska du få se om du vill! 24 jul, 2012 22:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Eftersom internet knappt fungerar hos oss så ritar jag i Paint... o.o vilket liv jag har Är du duktig då? Vänta ska du få se om du vill! Ja, det vill jag gärna! 24 jul, 2012 22:19 |
|
Borttagen
|
Funderar verkligen på att börja på någon kampsport! Någon som rekommenderas?
Vill gärna ha svar då jag själv inte har någon större aning! x3 24 jul, 2012 22:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Funderar verkligen på att börja på någon kampsport! Någon som rekommenderas? Vill gärna ha svar då jag själv inte har någon större aning! x3 Thaiboxning! Jag har gått på det och det är askul 24 jul, 2012 22:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Funderar verkligen på att börja på någon kampsport! Någon som rekommenderas? Vill gärna ha svar då jag själv inte har någon större aning! x3 Thaiboxning! Jag har gått på det och det är askul Jaa, det kanske är nåt jag ska fundera på. Två tjejer i min brors klass träna det, så det finns ju iaf där jag bor. Tack för tipset! ^^ 24 jul, 2012 22:31 |
|
Borttagen
|
Så jag loggar in och ser den här underliga synen..
![]() Och jag bah: whaaaaaaaaaaaaaaat?! KLICKA PÅ LÄNKEN FÖR ATT FÅ SVARET! 24 jul, 2012 22:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Eftersom internet knappt fungerar hos oss så ritar jag i Paint... o.o vilket liv jag har Är du duktig då? Vänta ska du få se om du vill! Ja, det vill jag gärna! <- min profilbild! 24 jul, 2012 22:39 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen