Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 6188 6189 6190 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
LolFeelings
Elev

Avatar


DET ÄR ABSOLUT INTE LOGISKT!

OM NI SÄLJER PORTAL 2 ÖVERALLT DÅ MÅSTE NI SÄLJA PORTAL OCKSÅ? NEJ DÅ! DEN SKA BARA FINNAS I 3 BUTIKER I HELA JÄVLA SVERIGE SOM INTE HAR DET I LAGER. FUCK YOU.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FyWUGkQ86jKz60%2Fgiphy.gif

24 jul, 2012 21:48

Borttagen

Avatar


god natt ska gå och lägga kattungen i stuínas rum nu.

24 jul, 2012 21:48

The Noble Lion
Elev

Avatar


Skrivet av Miskel:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av Miskel:
Skrivet av The Noble Lion:
Har kollat på Avatar: The Last Airbender hela kvällen och har snart sett klart hela första säsongen! Men nu ska jag sova, så godnatt mugglis!

Oh, jag har sett hela serien om Aang.Zuko is mine ♥

Den är väldigt bra, nu har jag sett klart första säsongen! You can have Zuko, än så länge är han bara elak och irriterande

Deal!!
...Du kommer att vilja ha honom om någon säsong

Haha ja det kan nog bli så

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

24 jul, 2012 21:58

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Eftersom internet knappt fungerar hos oss så ritar jag i Paint... o.o vilket liv jag har

Är du duktig då?


Vänta ska du få se om du vill!

24 jul, 2012 22:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Eftersom internet knappt fungerar hos oss så ritar jag i Paint... o.o vilket liv jag har

Är du duktig då?


Vänta ska du få se om du vill!

Ja, det vill jag gärna!

24 jul, 2012 22:19

Borttagen

Avatar


Funderar verkligen på att börja på någon kampsport! Någon som rekommenderas?
Vill gärna ha svar då jag själv inte har någon större aning! x3

24 jul, 2012 22:24

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Funderar verkligen på att börja på någon kampsport! Någon som rekommenderas?
Vill gärna ha svar då jag själv inte har någon större aning! x3

Thaiboxning! Jag har gått på det och det är askul

24 jul, 2012 22:27

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Funderar verkligen på att börja på någon kampsport! Någon som rekommenderas?
Vill gärna ha svar då jag själv inte har någon större aning! x3

Thaiboxning! Jag har gått på det och det är askul

Jaa, det kanske är nåt jag ska fundera på. Två tjejer i min brors klass träna det, så det finns ju iaf där jag bor. Tack för tipset! ^^

24 jul, 2012 22:31

Borttagen

Avatar


Så jag loggar in och ser den här underliga synen..
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m7omovbA5g1rqynqy.png
Och jag bah: whaaaaaaaaaaaaaaat?!
KLICKA PÅ LÄNKEN FÖR ATT FÅ SVARET!

24 jul, 2012 22:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Eftersom internet knappt fungerar hos oss så ritar jag i Paint... o.o vilket liv jag har

Är du duktig då?


Vänta ska du få se om du vill!

Ja, det vill jag gärna!


<- min profilbild!

24 jul, 2012 22:39

1 2 3 ... 6188 6189 6190 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.