@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Katla
Elev |
FUCKING BAJSKORV ASDFGDSDFGTDS JAG HATAR ALLTING SDXFGVDSDFGFDSZDFGDSA DÖ DÖ DÖ ASNBDFGFDKSJHRFTBRSKHTFBRNSEDJOSUHTFRDK BAJS BSX BC
♏︎ 24 jul, 2012 20:35 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Buddha: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Buddha: Skrivet av Knizzlare: jag satte mig nästan just på min stol med tårna under ett stolsben o_o Din forumsignatur är bland det konstigaste jag sett. Också det här: yeah, vet att den är konstig, men jag tycker den är awesome Sa jag att den inte var det? haha, åh, tack! ![]()
24 jul, 2012 20:36 |
|
Borttagen
|
Okej, men vad gör ni människor den här fin fina kvällen då?
24 jul, 2012 20:36 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Regulus: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Det vill du inte göra heller Jo, det vill jag! Det är äckligt och det kommer förstöra det talet för evigt. Jaaa.... Usch, du vill inte veta Dessutom kommer det bara förfölja dig sedan "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 jul, 2012 20:36 |
|
Caius
Elev |
Ibland förstår jag mig inte på mig själv. För fyra dagar sedan var jag så nervös att jag trodde att döden var nära att knacka på min dörr. Jag brukar aldrig vara nervös. Ändå var jag nervös som jag aldrig var på den tiden då jag ständigt blev nervös för minsta lilla.
Idag är jag inte nervös, jag är helt enkelt glad och hyper. Nervös finns inte med i min ordlista över känslor för dagens känslor. Om ca 13 timmar sitter jag på tåget och reser mot platser som jag aldrig tidigare har satt en fot på. Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 24 jul, 2012 20:39 |
|
Borttagen
|
24 jul, 2012 20:41 |
|
Borttagen
|
Fast nu är det bara 68..
24 jul, 2012 20:43 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: men jag har printscreenatFast nu är det bara 68.. så det spelar ingen roll (... vadå pervers) 24 jul, 2012 20:46 |
|
Borttagen
|
Och nu är det 69 för att jag tog bort min like och gillade igen #megustaforevaah
24 jul, 2012 20:47 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: jag kunde ha gjort detOch nu är det 69 för att jag tog bort min like och gillade igen #megustaforevaah men jag gjorde like 40 så yeah 24 jul, 2012 20:47 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen