@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Imorgon ska jag åka till Fyrishov med Cindy. Men hon säger att hon dyker hela tiden och typ aldrig är uppe vilket betyder att jag inte kommer kunna prata med henne OCH DÄRFÖR MÅSTE HON LÅTA BLI
24 jul, 2012 19:08 |
|
Voldy0000
Elev |
Skrivet av Ginny00: Imorgon ska jag åka till Fyrishov med Cindy. Men hon säger att hon dyker hela tiden och typ aldrig är uppe vilket betyder att jag inte kommer kunna prata med henne OCH DÄRFÖR MÅSTE HON LÅTA BLI Haha, kul! The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away. 24 jul, 2012 19:08 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Voldy0000: Skrivet av Ginny00: Imorgon ska jag åka till Fyrishov med Cindy. Men hon säger att hon dyker hela tiden och typ aldrig är uppe vilket betyder att jag inte kommer kunna prata med henne OCH DÄRFÖR MÅSTE HON LÅTA BLI Haha, kul! Haha men seriöst jag har ont i halsen efter att ha vart på lekland med henne idag. Lyckat xD 24 jul, 2012 19:10 |
|
Voldy0000
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Voldy0000: Skrivet av Ginny00: Imorgon ska jag åka till Fyrishov med Cindy. Men hon säger att hon dyker hela tiden och typ aldrig är uppe vilket betyder att jag inte kommer kunna prata med henne OCH DÄRFÖR MÅSTE HON LÅTA BLI Haha, kul! Haha men seriöst jag har ont i halsen efter att ha vart på lekland med henne idag. Lyckat xD Eller hur! The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away. 24 jul, 2012 19:10 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Borttagen: lol, den är så fail och vi var trötta så den blev jättekonstig och ointressant xDM4L13 Får man se?
24 jul, 2012 19:12 |
|
Cindy
Elev |
24 jul, 2012 19:12 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Cindy: Ginny00: Haha, Nejmen jag tror nog att jag kan vara uppe och andas lite också, för din skull ;P SLUTA BYTA PROFILBILD FÖRVIRRANDE UNGE Dx Wow. Lite. owo 24 jul, 2012 19:14 |
|
Borttagen
|
24 jul, 2012 19:15 |
|
Ginny00
Elev |
Absolut inte. Jag asgarvade. xD 24 jul, 2012 19:17 |
|
Borttagen
|
Hahaha, vad bra, då kan jag fortsätta skratta utan att känna mig helknäpp xD 24 jul, 2012 19:18 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen