@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ska äta hamburgare och bröd med pommes ♥
24 jul, 2012 18:02 |
|
leumas vän
Elev |
24 jul, 2012 18:08 |
|
M4L13
Elev |
24 jul, 2012 18:09 |
|
Borttagen
|
M4L13 Får man se?
24 jul, 2012 18:11 |
|
Li
Biträdande rektor |
Önskar att leumas vän var min lillebror, då hade jag kunnat kittla honom hela hans uppväxt.
without something there is no nothing 24 jul, 2012 18:23 |
|
Somnium
Elev |
Skrivet av Borttagen: Om du går på bio med en kille, och du gillar honom och han gillar dig men ingen vågar erkänna det, och ingen annan följer med, räknas det som en dejt? Jag skulle säga att det räknas som en dejt, ja. C: http://slytherinunicorn.tumblr.com/
24 jul, 2012 18:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Somnium: Skrivet av Borttagen: Om du går på bio med en kille, och du gillar honom och han gillar dig men ingen vågar erkänna det, och ingen annan följer med, räknas det som en dejt? Jag skulle säga att det räknas som en dejt, ja. C: ![]() HAHAHAHA. Okej. Jag ska lugna ner mig *andas* 24 jul, 2012 18:25 |
|
Borttagen
|
Hej jag ÄLSKAR gifs och ska hitta en rolig nu
24 jul, 2012 18:44 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Li: Önskar att leumas vän var min lillebror, då hade jag kunnat kittla honom hela hans uppväxt. Om vi var syskon skulle vi hata varandra XD Du kan kittla Eriskay istället 24 jul, 2012 18:45 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av leumas vän: Skrivet av Li: Önskar att leumas vän var min lillebror, då hade jag kunnat kittla honom hela hans uppväxt. Om vi var syskon skulle vi hata varandra XD Du kan kittla Eriskay istället Men nu älskar vi varandra Meeen hon är inte kittlig :c without something there is no nothing 24 jul, 2012 18:52 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen