Smultronklubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Smultronklubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Iddi vänner
30 mar, 2013 08:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Min "kompis" skulle välja tapet, då såg hon en med typ elgitarrer (stavning) och Storbritanniens flagga, hon tog bild och skickade den till mig på kik, jag sa inte vad jag tyckte om den men jag frågade om hon tyckte om den, hon frågade mig vad jag tyckte om den då, jag sa att den var rätt fin, då fick jag tillbaks: varför skulle jag tycka att den var fin, den är ju super ful! Vet inte varför jag skriver det här när det var så länge sedan också xD Oj, haha! det är INTE kul, de monbar typ henne Oj, förlåt, jag visste inte det... Alltså Verkligen förlåt om jag sårade dig med att skriva så Matilda weasley! 30 mar, 2013 08:08
Detta inlägg ändrades senast 2013-03-30 kl. 08:10
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Iddi vänner Men det går i perioder, just nu är jag inte särskilt glad på A men väldigt bra kompis med L Cilla black det gör ingenting 30 mar, 2013 08:09 |
|
lily, luna
Elev |
30 mar, 2013 08:11 |
|
Borttagen
|
Godmorgon!
30 mar, 2013 08:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Iddi vänner Men det går i perioder, just nu är jag inte särskilt glad på A men väldigt bra kompis med L Cilla black det gör ingenting Vad har Agjort dååh >_<" 30 mar, 2013 08:12 |
|
Borttagen
|
40kaniner! 10 till så är jag uppe i mitt mål!
30 mar, 2013 08:12 |
|
lily, luna
Elev |
30 mar, 2013 08:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Iddi vänner Men det går i perioder, just nu är jag inte särskilt glad på A men väldigt bra kompis med L Cilla black det gör ingenting Vad har Agjort dååh >_<" Typ: vi stod i en kö till en sak, jag stod där men A kom och sa att jag gick före när det var HON! 30 mar, 2013 08:13 |
|
Borttagen
|
Yippie? Nu har jag 26 :3
30 mar, 2013 08:13 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen