@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
Skrivet av Nymphadora Tonks!: Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: Skrivet av Nymphadora Tonks!: Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: Skrivet av Nymphadora Tonks!: Skrivet av .:Elise:.: Söker Vettlösa Wendelin Jag kan sälja Kan sälja han Hurra Hur mycket kan du tänka dig att betala? 10? Du kan få han för 9 tack ![]()
24 apr, 2012 19:51 |
|
.:Elise:.
Elev |
Skrivet av -Patronus-: Skrivet av .:Elise:.: Skrivet av -Patronus-: Skrivet av .:Elise:.: Söker Vettlösa Wendelin Kan sälja 5 st Wendelin till dig! Hur mycket? Hur mycket kan du betala? mellan 5-15 Galleoner
24 apr, 2012 19:51 |
|
-Patronus-
Elev |
Skrivet av .:Elise:.: Skrivet av -Patronus-: Skrivet av .:Elise:.: Skrivet av -Patronus-: Skrivet av .:Elise:.: Söker Vettlösa Wendelin Kan sälja 5 st Wendelin till dig! Hur mycket? Hur mycket kan du betala? mellan 5-15 Galleoner Okej, blir 10G bra?
24 apr, 2012 19:52 |
|
.:Elise:.
Elev |
Skrivet av -Patronus-: Skrivet av .:Elise:.: Skrivet av -Patronus-: Skrivet av .:Elise:.: Skrivet av -Patronus-: Skrivet av .:Elise:.: Söker Vettlösa Wendelin Kan sälja 5 st Wendelin till dig! Hur mycket? Hur mycket kan du betala? mellan 5-15 Galleoner Okej, blir 10G bra? Ja lägger du upp?
24 apr, 2012 19:52 |
|
-Patronus-
Elev |
Skrivet av .:Elise:.: Skrivet av -Patronus-: Skrivet av .:Elise:.: Skrivet av -Patronus-: Skrivet av .:Elise:.: Skrivet av -Patronus-: Skrivet av .:Elise:.: Söker Vettlösa Wendelin Kan sälja 5 st Wendelin till dig! Hur mycket? Hur mycket kan du betala? mellan 5-15 Galleoner Okej, blir 10G bra? Ja lägger du upp? Japp!
24 apr, 2012 19:53 |
|
.:Elise:.
Elev |
Skrivet av -Patronus-: Skrivet av .:Elise:.: Skrivet av -Patronus-: Skrivet av .:Elise:.: Skrivet av -Patronus-: Skrivet av .:Elise:.: Skrivet av -Patronus-: Skrivet av .:Elise:.: Söker Vettlösa Wendelin Kan sälja 5 st Wendelin till dig! Hur mycket? Hur mycket kan du betala? mellan 5-15 Galleoner Okej, blir 10G bra? Ja lägger du upp? Japp! Okej
24 apr, 2012 19:54 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
24 apr, 2012 19:56 |
|
Borttagen
|
Lite kort till salu, vad bjuder ni?
24 apr, 2012 20:50 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
24 apr, 2012 20:52 |
|
Borttagen
|
Lite lite för ellva kort.
24 apr, 2012 20:54 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen