One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av scarhead: Vänta. när exakt kommer nya skivan ut? jag har inte hört någonting haha. Den trettonde November 6 aug, 2012 17:00 |
|
Little J
Elev |
Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av scarhead: Vänta. när exakt kommer nya skivan ut? jag har inte hört någonting haha. Den trettonde November Först då? ;( ![]()
6 aug, 2012 17:12 |
|
Borttagen
|
WOHOO NIO DAGAR FÖRE JAG FYLLER ÅR
6 aug, 2012 18:24 |
|
Little J
Elev |
Skrivet av Borttagen: WOHOO NIO DAGAR FÖRE JAG FYLLER ÅR Då blir det som en present, bara att du får den lite tidigare! ![]()
6 aug, 2012 18:26 |
|
scarhead
Lärare |
6 aug, 2012 18:29 |
|
Shaunee
Elev |
Samma dag som min One Direction galna kompis fyller år
Bästa presenten! 6 aug, 2012 20:13 |
|
scarhead
Lärare |
Sedan vet vi ju inte om den kommer ut i Sverige samma dag!
Kanske bara släpps i UK då, men jag är osäker. 6 aug, 2012 20:20 |
|
Shaunee
Elev |
Nån som vet när den släpps på itunes?
6 aug, 2012 20:28 |
|
Kedjebrev
Elev |
Alltså jag orkar verkligen inte vara aktiv i vad som händer i fandomen just nu...
När nya skivan kommer ut kommer jag säkert sitta och nörda, men nu - orkar inte bry mig.
http://Kaosregn.blogg.se
6 aug, 2012 20:45 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Jag hoppas att det går att förbeställa skivan (den nya)
6 aug, 2012 21:40 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen