@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Jag har varit på Leos Lekland med fina Cindy idag och vi hade GRYMT kul! (Mitt snusktangentbord ville skriva k istället)
24 jul, 2012 17:21 |
|
Solkatten
Elev |
Jag älskar 'Kids React' på Youtube x'D
Hahahah! Omg. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 jul, 2012 17:26 |
|
Afturelding
Elev |
Go for it! Se till att äta baljväxter och så bara =) Vegetarisk mat är så mycket godare när man satt sig in i det. ![]() ![]()
24 jul, 2012 17:29 |
|
Borttagen
|
Om du går på bio med en kille, och du gillar honom och han gillar dig men ingen vågar erkänna det, och ingen annan följer med, räknas det som en dejt?
24 jul, 2012 17:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Afturelding: Go for it! Se till att äta baljväxter och så bara =) Vegetarisk mat är så mycket godare när man satt sig in i det. Var vegeterian för några år sedan. Fast jag var väldigit liten och förstod inte att man inte bara kunde välja bort kött och inte äta andra saker. Så några år åt jag bara inte kött 24 jul, 2012 17:42 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Borttagen: Var vegeterian för några år sedan. Fast jag var väldigit liten och förstod inte att man inte bara kunde välja bort kött och inte äta andra saker. Så några år åt jag bara inte kött Haha, det är ju kanske inte sådär jättesmart x) Det är skönt att det finns så många vegetariska alternativ i varenda butik nu för tiden. ![]() ![]()
24 jul, 2012 17:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Afturelding: Skrivet av Borttagen: Var vegeterian för några år sedan. Fast jag var väldigit liten och förstod inte att man inte bara kunde välja bort kött och inte äta andra saker. Så några år åt jag bara inte kött Haha, det är ju kanske inte sådär jättesmart x) Det är skönt att det finns så många vegetariska alternativ i varenda butik nu för tiden. Ja, det finns mycket alternativ Radioanka Google is your friend babe 24 jul, 2012 17:45 |
|
Celebikai
Elev |
24 jul, 2012 17:47 |
|
Borttagen
|
Någon som vill uggla? Skicka bara en uggla till mig då!
24 jul, 2012 17:51 |
|
Borttagen
|
Ska äta snart det blir hamburgare
24 jul, 2012 18:00 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen