@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Incendio
Elev |
Strax, ska bara skriva klart 4e kapitlet!♥ 24 jul, 2012 15:53 |
|
LoonyMe
Elev |
Nu ska jag ta tag i mitt liv och inte bara sitt här fram för datorn, hej då!
*går och kollar på Desperate housewives*
24 jul, 2012 15:54 |
|
Dramione99
Elev |
Skriv fort. Annars dödar du mig - och det vill du väl inte, hoppas jag?!
24 jul, 2012 16:05 |
|
Lordlollo
Elev |
Skrivet av Borttagen: ja jag undrar hur min reagerar ^^Skrivet av Lordlollo: Skrivet av Borttagen: I like it! Snyggt. Jag hade kort hår, men ska nu spara ut. Men sen ska jagh klippa mig jättekort igen. Jag med. och det ska bli kul att se klassens ansiktis utryck när man kommer med jättekort hår, alltså min klass. Fast... jag blir väll killen i klassen igen. ♆ 24 jul, 2012 16:11 |
|
Borttagen
|
![]() Klicka för större bild! Jag och Incendio goes crazy på skype. Bara vi som brukar dampa såhär eller??!?"=="?"!?!?! 24 jul, 2012 16:16 |
|
Incendio
Elev |
Skrivet av Borttagen: ![]() Klicka för större bild! Jag och Incendio goes crazy på skype. Bara vi som brukar dampa såhär eller??!?"=="?"!?!?! Well, that was awkward. 24 jul, 2012 16:19 |
|
Borttagen
|
well i dont care because we are awesome
24 jul, 2012 16:21 |
|
Afturelding
Elev |
24 jul, 2012 16:30 |
|
Borttagen
|
24 jul, 2012 16:39 |
|
Borttagen
|
skriver på min ff.
24 jul, 2012 16:42 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen