@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Noble Lion
Elev |
24 jul, 2012 14:54 |
|
Afturelding
Elev |
24 jul, 2012 14:59 |
|
scarhead
Lärare |
Fanfanfanfanfan. Jag tänkte sluta vända mitt dygn - vad händer då? Jag vaknar klockan tre. Fml. Fan. Jag ville inte att det här skulle hända. Satt och grät i telefon med mamma för jag knappt kommer hinna göra något. Faaaaaaan.
24 jul, 2012 15:20 |
|
Afturelding
Elev |
24 jul, 2012 15:27 |
|
Incendio
Elev |
Ligger i min säng och skriver för fullt på min fanfiction och har en snarkande liten chihuahua bredvid mig.
Ikväll kommer min älskade vän fannyy och vi ska bara ha det gott. Dramione99, nästa kapitel kommer idag! 24 jul, 2012 15:30 |
|
Afturelding
Elev |
24 jul, 2012 15:32 |
|
Dramione99
Elev |
Incendio - Nu blir jag glaaaaad, med jättebigbaota G, xD. NU???? ♥
24 jul, 2012 15:41 |
|
Borttagen
|
Snyggt. Jag hade kort hår, men ska nu spara ut. Men sen ska jagh klippa mig jättekort igen. 24 jul, 2012 15:43 |
|
Lordlollo
Elev |
Skrivet av Borttagen: I like it! Snyggt. Jag hade kort hår, men ska nu spara ut. Men sen ska jagh klippa mig jättekort igen. ♆ 24 jul, 2012 15:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lordlollo: Skrivet av Borttagen: I like it! Snyggt. Jag hade kort hår, men ska nu spara ut. Men sen ska jagh klippa mig jättekort igen. Jag med. och det ska bli kul att se klassens ansiktis utryck när man kommer med jättekort hår, alltså min klass. Fast... jag blir väll killen i klassen igen. 24 jul, 2012 15:52 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen