@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Regulus
Elev |
Varför heter tråden Intresseklubben Antecknar igen? :>
Jag letade efter Jazz & fransk poesi klubben i en halvtimme och visste inte att den hade bytt namn igen... AAAH!
24 jul, 2012 08:21 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Regulus: Varför heter tråden Intresseklubben Antecknar igen? :> Jag letade efter Jazz & fransk poesi klubben i en halvtimme och visste inte att den hade bytt namn igen... AAAH! Den borde byta tillbaka igen. Jazz och fransk poesi klubben var bästa namnet ever.
24 jul, 2012 08:36 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Godmorgon Mugglis! ♥
24 jul, 2012 08:53 |
|
Regulus
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Regulus: Varför heter tråden Intresseklubben Antecknar igen? :> Jag letade efter Jazz & fransk poesi klubben i en halvtimme och visste inte att den hade bytt namn igen... AAAH! Den borde byta tillbaka igen. Jazz och fransk poesi klubben var bästa namnet ever. Inget kommer att någonsin vara bättre. Fransk poesi... oui, oui
24 jul, 2012 08:58 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Idag har jag bestämt mig för att bakträna i tio minuter.
Hur kommer det gå? Varför är jag så knäpp som gör detta nu på sommarlovet, det är ju härligare att vara skadad i några veckor på skoltid... 24 jul, 2012 09:16 |
|
EmahS
Elev |
Sist arbetsdagen den här veckan! Sen blir det minisemester med en tripp till havet. Och Leksand till helgen. Någon mugglis som bor där?!
24 jul, 2012 09:17 |
|
EMELESEL
Elev |
WTF? FINNICK ODAIR = ALLAN RICKMAN??? O.O
24 jul, 2012 09:52 |
|
Regulus
Elev |
Skrivet av EMELESEL: No, no, noWTF? FINNICK ODAIR = ALLAN RICKMAN??? O.O Peeta = Snape Always, Always
24 jul, 2012 09:53 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Regulus: Skrivet av EMELESEL: No, no, noWTF? FINNICK ODAIR = ALLAN RICKMAN??? O.O Peeta = Snape Always, Always HAHA 24 jul, 2012 09:56 |
|
Borttagen
|
Igår då jag knäppte på tv:n kom Lotta på Lisseberg. Just då visades en närbild på Andreas Weise och jag tänkte direkt "PETA MALLARK! Vad gör han där?"
Haha, någon annan än jag som tycker att de liknar massor? 24 jul, 2012 09:58 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen