Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Smultronklubben

Forum > Off Topic > Klubbar > Smultronklubben

1 2 3 ... 616 617 618 ... 825 826 827
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Hittade just min 22! Men jag kommer sjunka rejält nu när jag ska till London imorgon, om vi inte har wifi på hotellet....

*väldigt avundsjuk* vill också till London!

Följer du mig på instagram?

Aa *ler*

Du heter Londonliker va?

Jepp

Jag kommer lägga upp jättemycket från London på min instagram, så på ett så följer du med xD

alla på min skola vet vem jag är och kallar mig "London token" typ

30 mar, 2013 07:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Hittade just min 22! Men jag kommer sjunka rejält nu när jag ska till London imorgon, om vi inte har wifi på hotellet....

*väldigt avundsjuk* vill också till London!

Följer du mig på instagram?

Aa *ler*

Du heter Londonliker va?

Jepp

Jag kommer lägga upp jättemycket från London på min instagram, så på ett så följer du med xD

alla på min skola vet vem jag är och kallar mig "London token" typ

Där fick du en tumme...

30 mar, 2013 07:59

Borttagen

Avatar


Alla i min klass frågar om svåra ord på engelskan när de behöver hjälp

30 mar, 2013 07:59

Borttagen

Avatar


Jag vill ha 50 kaniner innan jag åker till London!

30 mar, 2013 08:00

Borttagen

Avatar


Hmmm

30 mar, 2013 08:02

Borttagen

Avatar


På plats 106 med 33 kaniner!

30 mar, 2013 08:04

Borttagen

Avatar


Min "kompis" skulle välja tapet, då såg hon en med typ elgitarrer (stavning) och Storbritanniens flagga, hon tog bild och skickade den till mig på kik, jag sa inte vad jag tyckte om den men jag frågade om hon tyckte om den, hon frågade mig vad jag tyckte om den då, jag sa att den var rätt fin, då fick jag tillbaks: varför skulle jag tycka att den var fin, den är ju super ful! dem skickar bilder till mig bara för att det är Storbritanniens flagga
Vet inte varför jag skriver det här när det var så länge sedan också xD

30 mar, 2013 08:05

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Min "kompis" skulle välja tapet, då såg hon en med typ elgitarrer (stavning) och Storbritanniens flagga, hon tog bild och skickade den till mig på kik, jag sa inte vad jag tyckte om den men jag frågade om hon tyckte om den, hon frågade mig vad jag tyckte om den då, jag sa att den var rätt fin, då fick jag tillbaks: varför skulle jag tycka att den var fin, den är ju super ful! dem skickar bilder till mig bara för att det är Storbritanniens flagga
Vet inte varför jag skriver det här när det var så länge sedan också xD

Oj, haha!

30 mar, 2013 08:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Min "kompis" skulle välja tapet, då såg hon en med typ elgitarrer (stavning) och Storbritanniens flagga, hon tog bild och skickade den till mig på kik, jag sa inte vad jag tyckte om den men jag frågade om hon tyckte om den, hon frågade mig vad jag tyckte om den då, jag sa att den var rätt fin, då fick jag tillbaks: varför skulle jag tycka att den var fin, den är ju super ful! dem skickar bilder till mig bara för att det är Storbritanniens flagga
Vet inte varför jag skriver det här när det var så länge sedan också xD

Oj, haha!

det är INTE kul, de monbar typ henne

30 mar, 2013 08:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Min "kompis" skulle välja tapet, då såg hon en med typ elgitarrer (stavning) och Storbritanniens flagga, hon tog bild och skickade den till mig på kik, jag sa inte vad jag tyckte om den men jag frågade om hon tyckte om den, hon frågade mig vad jag tyckte om den då, jag sa att den var rätt fin, då fick jag tillbaks: varför skulle jag tycka att den var fin, den är ju super ful! dem skickar bilder till mig bara för att det är Storbritanniens flagga
Vet inte varför jag skriver det här när det var så länge sedan också xD

Oj, haha!

Man blir ju inte direkt glad vet ni vad jag svarade? "Jag tycker den är fin!" Och hon "jaha"

30 mar, 2013 08:08

1 2 3 ... 616 617 618 ... 825 826 827

Forum > Off Topic > Klubbar > Smultronklubben

Du får inte svara på den här tråden.