|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hittade just min 22! Men jag kommer sjunka rejält nu när jag ska till London imorgon, om vi inte har wifi på hotellet....
*väldigt avundsjuk* vill också till London!
Följer du mig på instagram?
Aa *ler*
Du heter Londonliker va?
Jepp
Jag kommer lägga upp jättemycket från London på min instagram, så på ett så följer du med xD
 alla på min skola vet vem jag är och kallar mig "London token" typ
30 mar, 2013 07:57
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hittade just min 22! Men jag kommer sjunka rejält nu när jag ska till London imorgon, om vi inte har wifi på hotellet....
*väldigt avundsjuk* vill också till London!
Följer du mig på instagram?
Aa *ler*
Du heter Londonliker va?
Jepp
Jag kommer lägga upp jättemycket från London på min instagram, så på ett så följer du med xD
 alla på min skola vet vem jag är och kallar mig "London token" typ
Där fick du en tumme...
30 mar, 2013 07:59
|
|
Borttagen
|
Alla i min klass frågar om svåra ord på engelskan när de behöver hjälp 
30 mar, 2013 07:59
|
|
Borttagen
|
Jag vill ha 50 kaniner innan jag åker till London!
30 mar, 2013 08:00
|
|
Borttagen
|
30 mar, 2013 08:02
|
|
Borttagen
|
På plats 106 med 33 kaniner!
30 mar, 2013 08:04
|
|
Borttagen
|
Min "kompis" skulle välja tapet, då såg hon en med typ elgitarrer (stavning) och Storbritanniens flagga, hon tog bild och skickade den till mig på kik, jag sa inte vad jag tyckte om den men jag frågade om hon tyckte om den, hon frågade mig vad jag tyckte om den då, jag sa att den var rätt fin, då fick jag tillbaks: varför skulle jag tycka att den var fin, den är ju super ful!  dem skickar bilder till mig bara för att det är Storbritanniens flagga 
Vet inte varför jag skriver det här när det var så länge sedan också xD
30 mar, 2013 08:05
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Min "kompis" skulle välja tapet, då såg hon en med typ elgitarrer (stavning) och Storbritanniens flagga, hon tog bild och skickade den till mig på kik, jag sa inte vad jag tyckte om den men jag frågade om hon tyckte om den, hon frågade mig vad jag tyckte om den då, jag sa att den var rätt fin, då fick jag tillbaks: varför skulle jag tycka att den var fin, den är ju super ful!  dem skickar bilder till mig bara för att det är Storbritanniens flagga 
Vet inte varför jag skriver det här när det var så länge sedan också xD
Oj, haha!
30 mar, 2013 08:06
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Min "kompis" skulle välja tapet, då såg hon en med typ elgitarrer (stavning) och Storbritanniens flagga, hon tog bild och skickade den till mig på kik, jag sa inte vad jag tyckte om den men jag frågade om hon tyckte om den, hon frågade mig vad jag tyckte om den då, jag sa att den var rätt fin, då fick jag tillbaks: varför skulle jag tycka att den var fin, den är ju super ful!  dem skickar bilder till mig bara för att det är Storbritanniens flagga 
Vet inte varför jag skriver det här när det var så länge sedan också xD
Oj, haha!
det är INTE kul, de monbar typ henne
30 mar, 2013 08:07
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Min "kompis" skulle välja tapet, då såg hon en med typ elgitarrer (stavning) och Storbritanniens flagga, hon tog bild och skickade den till mig på kik, jag sa inte vad jag tyckte om den men jag frågade om hon tyckte om den, hon frågade mig vad jag tyckte om den då, jag sa att den var rätt fin, då fick jag tillbaks: varför skulle jag tycka att den var fin, den är ju super ful!  dem skickar bilder till mig bara för att det är Storbritanniens flagga 
Vet inte varför jag skriver det här när det var så länge sedan också xD
Oj, haha!
Man blir ju inte direkt glad  vet ni vad jag svarade? "Jag tycker den är fin!" Och hon "jaha"
30 mar, 2013 08:08
|
Du får inte svara på den här tråden.