@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag är trött och ingen är aktiv här ju
23 jul, 2012 23:14 |
|
Lordlollo
Elev |
Skrivet av Borttagen: varför? för min FINA min? Skrivet av Lordlollo: hahahah XD jag sitter här och gapskrattar Skrivet av Borttagen: LURAD! Skrivet av Lordlollo: av med mössan Skrivet av Lordlollo: usch gjordet nu det blev sjukt fult! Skrivet av Borttagen: Taaaxk!!! ♥ Skrivet av Lordlollo: jag tror du ser snygg ut ^_^ Skrivet av Borttagen: men åh gud hoppas du vinner!!! jag funderar på hur jag kommer se ut utan hår.... Skrivet av Lordlollo: nixdet vore fuski i min och min kompis hår tävling jag har 2 milimeter längre he he he Skrivet av Borttagen: omg skitlångt jue! Du kan få mitt! omg jag vill ha jätte långt hår jag har till höften typ men jag ska ha längre ♆ 23 jul, 2012 23:14 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag är trött och ingen är aktiv här ju mjnaaa. Jag ugglar mest :O 23 jul, 2012 23:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lordlollo: nä för du lurade mejSkrivet av Borttagen: varför? för min FINA min? Skrivet av Lordlollo: hahahah XD jag sitter här och gapskrattar Skrivet av Borttagen: LURAD! Skrivet av Lordlollo: av med mössan Skrivet av Lordlollo: usch gjordet nu det blev sjukt fult! Skrivet av Borttagen: Taaaxk!!! ♥ Skrivet av Lordlollo: jag tror du ser snygg ut ^_^ Skrivet av Borttagen: men åh gud hoppas du vinner!!! jag funderar på hur jag kommer se ut utan hår.... Skrivet av Lordlollo: nixdet vore fuski i min och min kompis hår tävling jag har 2 milimeter längre he he he Skrivet av Borttagen: omg skitlångt jue! Du kan få mitt! omg jag vill ha jätte långt hår jag har till höften typ men jag ska ha längre 23 jul, 2012 23:15 |
|
Mintpastill
Elev |
Så fkn störande när man lyssnar på musik, och så blippar det från fb-chatten hela tiden. Jag har ju inte övervägt att stänga av ljudet heller, nejdå!
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." -Barney Stinson 23 jul, 2012 23:16 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Lordlollo: Skrivet av Borttagen: LURAD! Skrivet av Lordlollo: av med mössan Skrivet av Lordlollo: usch gjordet nu det blev sjukt fult! Skrivet av Borttagen: Taaaxk!!! ♥ Skrivet av Lordlollo: jag tror du ser snygg ut ^_^ Skrivet av Borttagen: men åh gud hoppas du vinner!!! jag funderar på hur jag kommer se ut utan hår.... Skrivet av Lordlollo: nixdet vore fuski i min och min kompis hår tävling jag har 2 milimeter längre he he he Skrivet av Borttagen: omg skitlångt jue! Du kan få mitt! omg jag vill ha jätte långt hår jag har till höften typ men jag ska ha längre Hahahahh! xD Det gjorde min dag "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 jul, 2012 23:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Mintpastill: Så fkn störande när man lyssnar på musik, och så blippar det från fb-chatten hela tiden. Jag har ju inte övervägt att stänga av ljudet heller, nejdå! Ja, det är så otroligt störande! 23 jul, 2012 23:18 |
|
Lordlollo
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha lol gick du på det? Skrivet av Lordlollo: nä för du lurade mej Skrivet av Borttagen: varför? för min FINA min? Skrivet av Lordlollo: hahahah XD jag sitter här och gapskrattar Skrivet av Borttagen: LURAD! Skrivet av Lordlollo: av med mössan Skrivet av Lordlollo: usch gjordet nu det blev sjukt fult! Skrivet av Borttagen: Taaaxk!!! ♥ Skrivet av Lordlollo: jag tror du ser snygg ut ^_^ Skrivet av Borttagen: men åh gud hoppas du vinner!!! jag funderar på hur jag kommer se ut utan hår.... Skrivet av Lordlollo: nixdet vore fuski i min och min kompis hår tävling jag har 2 milimeter längre he he he Skrivet av Borttagen: omg skitlångt jue! Du kan få mitt! omg jag vill ha jätte långt hår jag har till höften typ men jag ska ha längre ♆ 23 jul, 2012 23:18 |
|
Solkatten
Elev |
^ Jag gjorde det i alla fall
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 jul, 2012 23:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lordlollo: ärlite tröt sååSkrivet av Borttagen: haha lol gick du på det? Skrivet av Lordlollo: nä för du lurade mej Skrivet av Borttagen: varför? för min FINA min? Skrivet av Lordlollo: hahahah XD jag sitter här och gapskrattar Skrivet av Borttagen: LURAD! Skrivet av Lordlollo: av med mössan Skrivet av Lordlollo: usch gjordet nu det blev sjukt fult! Skrivet av Borttagen: Taaaxk!!! ♥ Skrivet av Lordlollo: jag tror du ser snygg ut ^_^ Skrivet av Borttagen: men åh gud hoppas du vinner!!! jag funderar på hur jag kommer se ut utan hår.... Skrivet av Lordlollo: nixdet vore fuski i min och min kompis hår tävling jag har 2 milimeter längre he he he Skrivet av Borttagen: omg skitlångt jue! Du kan få mitt! omg jag vill ha jätte långt hår jag har till höften typ men jag ska ha längre 23 jul, 2012 23:21 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen